Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از پنجاه کانون معرفت رضوی در محکومیت کشتار مسلمانان هند بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
شهادت مظلومانه مسلمانان هندوستان که مدافع حریم اسلام در شبهه قاره هند بوده اند خبری تلخ و جانکاه بود که مسلمانان در سراسر دنیا از این خبر متاثر گردیده اند و البته باید در اینجا به جمله ی تاریخی امام خمینی (رضوان الله علیه) اشاره کرد که فرمودند: بکشید مارا؛ ملت ما بیدارتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمریکای خبیث و اسرائیل خونخوار به خوبی می دانند در کشوری که حدود ۲۰۰ میلیون مسلمان وجود دارد استعمار معنایی نخواهد داشت از این رو با سیاست های کثیف و مادی خود سعی بر تضعیف جبهه ی اسلام و منزوی کردن مسلمانان در این کشور را دارند.
دستگیری، سرکوب وکشتار چند ماهی است که پاسخ دولت هند به مسلمانان است، این درحالی است که مسلمانان تنها حقوق اولیه خود را می خواهند.
نخست وزیر این کشورکه یکی از سیاستمداران مورد علاقه ی کشور های غربی است و اولین مقام هندویی است که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است و به علت روابط صمیمانه ای که با ترامپ دارد خیلی ها او را ترامپ شبهه قاره معرفی می کنند.
در ماه‌های اخیر لایحه بازبینی تابعیت که در مجلس عوام و مجلس اعیان هند به تصویب رسید بحث برانگیز شد. طبق این لایحه دولت به مهاجران غیرقانونی کشورهای پاکستان، افغانستان و بنگلادش تابعیت خواهد داد، البته به شرط آنکه مسلمان نباشند!
همچنین بر اساس قانون جدید صدها هزار مسلمان نیز باید با مدارک و اسناد ثابت کنند که از قبل از سال ۱۹۷۱ در هند بوده اند، در غیر این صورت دیگر شهروند این کشور شناخته نمی شوند. این تبعیض آشکار باعث اعتراضات گسترده در ایالت های مختلف شده است و تا الان تعداد زیادی کشته و زخمی به جای گذاشته است که توسط نیروهای دفاعی هندوستان و هندوهای افراطی این اعمال صورت گرفته است و حتی در برخی نقاط بازار مسلمانان را به آتش کشیده اند. این در حالی است که وزیر کشور هند ضمن دفاع از اقدام نظامیان این کشور تاکید کرد: ما مسیر آمریکا و اسرائیل را ادامه خواهیم داد.
این عمل های نژاد پرستانه منجر به تشکیل دولت و کشوری وابسته و مستعمره خواهد شد که در منطقه آسیا اهداف شوم و خبیثانه دولت های استعمارگر از جمله آمریکا و اسرائیل را اجرا خواهد کرد.
از این رو دانشجویان بیش از پنجاه کانون معرفت رضوی دانشگاه آزاد اسلامی از روی احساس تکلیف و حس انسان دوستانه خود، و وظیفه مطالبه گری، با برادران و خواهران مسلمان خود در هندوستان احساس همدردی می کنیم و از خداوند متعال برای تمام کشته شدگان در این راه مقدس علو درجات را خواستاریم.
در اینجا خطاب به تمام امت اسلام و کشور های اسلامی و به ملت ایران و خطاب به دولت جمهوری اسلامی ایران و هر انسان آزادی خواهی که خواستار عدالت در جهان است می گوییم که مبادا در مقابل جریان ظلم سکوت کنیم و هیچ اقدامی نکنیم که در این جا سکوت ما همانند مشارکت ما در ظلم است.
همچنین از همه مسئولین خصوصاً وزیر محترم امور خارجه، ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه می خواهیم بنا به دستور قران کریم که می فرماید: « إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ» اگر گروهی به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یاری طلب کنند، بر شما لازم است که به یاری آنان بشتابید و بر اساس اصول ۱۱ و ۱۵۲ قانون اساسی جمهوری اسلامی در حمایت از مسلمانان جهان، در مقابل این جنایت فجیع که در سکوت ذلت بار دولت های منطقه و مجامع بین المللی رخ می دهد، موضع مناسب و اقدام کارآمد اتخاذ کنند.
در پایان به همه آزادی خواهان جهان می گویم که پیامبر ما حضرت محمد(ص) این گونه فرموند: مردم آنگاه که ظالم را ببینند و او را باز ندارند ، انتظار می رود که خداوند همه را به عذاب خود گرفتار سازد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نسل کشی در هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا