Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار تهران ضمن رد برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها گفت: بنابر توصیه دولت ساعات کاری ادارات استان تهران از شنبه ۱۷ اسفندماه عادی خواهد بود. تاریخ انتشار: 12:59 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۳۲۴ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «ملغی شدن مصوبه برگشت ساعات کاری ادارات و سازمان‌های پایتخت به حالت عادی» اظهار داشت: بنابر توصیه دولت و طبق مصوبه ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران ساعات کاری ادارات استان تهران از شنبه ۱۷ اسفندماه به حالت عادی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین عنوان کرد: تمهیدات دیگری همچون ساماندهی فعالیت و حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشاغل و اصناف از طریق شیفت‌بندی، استفاده از ظرفیت دورکاری و سایر روش‌ها با هماهنگی استانداری تهران در نظر گرفته شده است.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت افراد آسیب‌پذیر افزود: افراد آسیب‌پذیر دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون بیماری قلبی، عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، افراد با سابقه سرطان، وجود هرگونه بیماری نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی)، افراد با سابقه استفاده طولانی از کورتون، مبتلایان به بیماری ایدز، مادران باردار یا شیرده یا دارای کودک زیر ۱۰ سال تأیید پزشک معتمد دستگاه می‌توانند، با استفاده از مرخصی استعلاجی حداقل حضور در محل کار را داشته باشند.

محسنی‌بندپی در ادامه با تذکر به برخی رسانه‌ها که با انتشار اخبار کذب سبب تشویش اذهان عمومی می‌شوند خاطرنشان کرد: در این شرایط رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی درست و انتشار اخبار دقیق و پرهیز از نشر اخبار شائبه دار زمینه آرامش روانی مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استانداری تهران محسنی بندپی ساعات کاری ادارات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی