Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کارخانه تولید مواد شوینده قاین گفت: پیش‌بینی می‌شود با تأمین مواد اولیه(الکل ) روزی 20 هزار اسپری ضدعفونی‌کننده در این واحد تولیدی، تولید و روانه بازار شود.

محسن احتشام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت:  در راستای شیوع ویروس کرونا با همکاری متولیان امر از دو هفته پیش خط جدیدی را در کارخانه راه‌اندازی کردیم که بتوانیم بخشی از نگرانی مردم را با محصولات ضدعفونی‌کننده مانند ژل و اسپری دست کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تولید این محصول از ششم اسفندماه در راستای مسؤولیت اجتماعی و رفع دغدغه‌های مردم به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود، تصریح کرد: محصولات تولید شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قرار می‌گیرد و از این طریق در داروخانه‌ها توزیع و در اختیار مردم در شهر بیرجند و شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرعامل کارخانه تولید مواد شوینده قاین به تأمین سرمایه در گردش این واحد تولیدی اشاره و مطرح کرد: یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات، برای تنها واحد تولید محلول ضدعفونی دست خراسان‌جنوبی اختصاص یافت و سایر بانک‌ها نیز ضروری است در جهت مسؤولیت اجتماعی و برای حفظ سلامت مردم، در خصوص اختصاص تسهیلات به کارخانه‌های تولید مواد ضدعفونی بیشتر همکاری کنند.

احتشام با بیان اینکه خط تولید محلول ضدعفونی دست با ظرفیت تولید روزانه پنج هزار عدد در سه شیفت کاری راه‌اندازی شده، خاطرنشان کرد: این محصول شامل ژل ضدعفونی کننده دست برپایه الکل 70 تا 75 درصد است و تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند داده‌ایم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 300 نفر در این مجموعه تولیدی مشغول به‌کار هستند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با تأمین مواد اولیه(الکل ) روزی 20 هزار اسپری ضدعفونی‌کننده در این واحد تولیدی، تولید و روانه بازار شود.

گفتنی است همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، استاندار خراسان‌جنوبی از تزریق اعتبار لازم به یکی از کارخانه‌های معروف تولید مواد شوینده در استان و تغییر خط تولید آن جهت تأمین نیاز استان به مواد ضدعفونی کننده خبر داد، اما با این حال تا امروز  وضعیت توزیع مواد ضدعفونی در استان همچنان شرایط خوبی نداشته و بسیاری از داروخانه‌ها مدعی عدم وجود دستکش و مواد ضدعفونی در سطح داروخانه‌های استان هستند.

مسئله‌ای که به اذعان مدیرعامل کارخانه تولید مواد شوینده قاین، با قرار گرفتن مواد ضدعفونی تولیدشده در این کارخانه در اختیار  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند توزیع آن بر عهده دانشگاه می‌باشد.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی تولید ژل ضدعفونی کرونا ضدعفونی مواد شوینده کرونا ویروس قاین اسپری ضدعفونی دانشگاه علوم پزشکی تولید مواد شوینده ضدعفونی کننده مواد ضدعفونی واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شده است.

فرماندار بیرجند گفت: ظرفیت‌های تبلیغی نیز به نامزدها اعلام شده است‌

فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار به شعب اخذ رأی در بیرجند افزوده شده است، ادامه داد: در مجموع آمادگی لازم را برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخاب در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی گفت: از آنجایی که در فصل بهار بسیاری از مردم به روستاهای اطراف شهر می‌روند تدبیر لازم برای تأمین تعرفه در روستاها انجام شده است.

علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار کرد: چندین جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط را برای تبلیغات باید بیش از گذشته فراهم کنیم، بیان کرد: شرایط تبلیغاتی در شهرستان خوسف نسبت به نوبت قبل دو برابر افزایش یافته است.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف ۲۵ مکان، در ماژان پنج مکان و در بخش مرکزی نیز دوازده نقطه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نماز عید فطر و نمازهای جمعه بحث تشویق به شرکت در انتخابات انجام شده است، گفت: با آقایان مولوی نیز در این زمینه رایزنی شده است.

وی یادآور شد: سیل اخیر به برخی از جاده‌های شهرستان خسارت وارد کرده است که برای تسهیل عبور و مرور نیاز به مرمت دارد.

فرماندار درمیان گفت: در مجموع آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

گفتنی است انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده و رقابت بین آقایان علی مولوی حقیقی و سید حسن هاشمی خواهد بود.

کد خبر 6089501

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس