Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «دلدار» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی هستم و به احتمال فراوان فیلمبرداری اثر تا یکسال آینده به طول خواهد انجامید. تاریخ انتشار: 13:30 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۹۷۴

مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی هستم و به احتمال فراوان فیلمبرداری اثر تا یکسال آینده به طول خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره فیلمبرداری این اثر در پی شیوع بیماری کرونا افزود: تمامی تیم تولید سریال جشن سربرون تمام تلاش خود برای رعایت نکات بهداشتی را انجام می دهند و من به طور قطع می توان بگویم که اصول بهداشتی ذکر شده پیرامون ویروس کرونا سر صحنه فیلمبرداری رعایت می شود. 

بیشتر بخوانید: آخرین گفت‌وگوی مهران نائل پیرامون بازی در سریال دلدار را اینجا بخوانید

نائل خطاب به تماشاگران سینما و تلویزیون نسبت به رعایت اصول بهداشتی تاکید کرد: خود من تماماً به نکاتی که از وزارت بهداشت صادر می‌شود اهمیت داده و آنها را رعایت می کنم، توصیه می کنم عزیزان هم اگر کار واجبی ندارند از خانه خارج نشده و ترجیحا در این دوران تعطیلات مسافرت نکنند. 

وی در همین راستا ادامه داد: ما باید در این شرایط آرامش خود را حفظ کنیم، به شایعات توجهی نکرده و صرفا تا حد توان به اصول بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری توجه داشته باشیم. 

نائل درباره سایر فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «ریش قرمز» به کارگردانی «ماکان عاشوری» را به پایان رساندم، این فیلم به جشنواره فیلم فجر نرسید و احتمالا برای اکران آماده می شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما اخبار تلویزیون اصول بهداشتی جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه

مجروح حادثه هنگ ژال در بانه به فیض شهادت نائل شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استوار یکم "جلال اعتماد" (اهل شهرستان قروه) که در حادثه تیراندازی افراد معاند به برجک هنگ مرزی ژال در بانه کردستان مجروح شد بود، بر اثر شدت جراحات وارده به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

گفتنی است در این حادثه که روز ۱۲ اردیبهشت اتفاق افتاد سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به خیل شهدای انتظامی پیوست.

روح شان شاد...

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه