Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@20:45:25 GMT

پاپوش مهربانی پویش مردمی اسفراینی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۳۱۸۲

پاپوش مهربانی پویش مردمی اسفراینی‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین، سمانه سدیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: پاپوش مهربانی، پویشی مردمی برای تهیه ۳۰۰ جفت کفش و ماسک برای کودکان محروم و کم‌برخوردار شهرستان اسفراین، خراسان شمالی است.

وی افزود: برای تحقق یافتن این امر اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیون تومان نیاز است که با ابتکاری این مبلغ به ۱۲۰۰ سهم ۱۰ هزار تومانی تقسیم شده است تا ۱۲میلیون آن از این طریق تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سدیدی با اشاره به این‌که این مبلغ توسط مردم جمع‌آوری می‌شود، گفت: تاکنون از ۱۲۰۰ سهم فروخته شده‌است.

وی همچنین از دوخت و فروش ماسک‌های پارچه‌ای توسط زنان سرپرست خانوار به همت کلبه مهربانی اسفراین خبر داد و اضافه کرد: سود دریافتی از فروش ماسک‌های پارچه‌ای صرف تامین کمبود مبلغ برای پویش پاپوش مهربانی می‌شود.

سمانه سدیدی تصریح کرد: شهروندان و خیران می‌توانند با واریز ۱۰ هزار تومان به شماره حساب ۵۰۴۱ ۷۲۱۰ ۵۶۱۳ ۰۰۰۹ بانک رسالت کلبه مهربانی در این امر پسندیده سهیم باشند.

وی تاکید کرد : این کودکان معمولا تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و متاسفانه از فقر زیادی  رنج می‌برند.

مدیر و موسس کلبه مهربانی شهرستان اسفراین ادامه داد: سه سال است که مردم به یاری این سمن شتافته‌اند و با کمک های مادی و معنوی به کلبه مهربانی دل کودکان محروم شهر را شاد می کنند.

سدیدی گفت: به یاری خدا و همت شهروندان در این سه سال هر فصل به مناسبت‌های مختلف عید نوروز، شب یلدا، بازگشایی مدارس و ... توانستیم نگرانی افراد کم برخوردار کاهش دهیم.

وی اعلام کرد: تاکنون ۱۵۰۰ لبخند بر چهره کودکان محروم شهر از طریق عضویت مردم در کلبه مهربانی نشانده شده است که این تعداد روز به روز رو به افزایش است.

کد خبر 489848 برچسب‌ها موسسه خیریه کودکان استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسسه خیریه کودکان استان خراسان شمالی کلبه مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس

ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری‌های دهان و دندان را به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر برشمرد و از اجرای پویش سلامت دهان و دندان، با هدف ارتقای آگاهی عمومی از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

عباس رضاییان‌زاده امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه ضمن یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم» گفت: پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت، با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره اهمیت سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود.

وی از بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین نوع بیماری‌های غیرواگیر نام برد و افزود: بیماری‌های دهان و دندان با سایر بیماری‌های غیرواگیر عوامل خطر مشترک دارد و نقش آن‌ها در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی، بیماری‌های گوارشی، زایمان زودرس و تولد نوزادان کم وزن در هنگام تولد مشخص شده است.

رضائیان‌زاده با اشاره به روزشمار پویش سلامت دهان و دندان افزود: ۱۷ اردیبهشت به عنوان نخستین روز این پویش با شعار «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت با شعار «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک » و ۱۹ اردیبهشت نیز با شعار «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» گرامی داشته می‌شود.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عواملی موثر در بیماری‌های ناحیه دهان و دندان، می‌تواند در دیگر قسمت‌های بدن نیز ایجاد بیماری کند، به عنوان مثال بین بیماری‌های شدید لثه و دیابت و همچنین بیماری‌های قلبی و عروقی و بیماری‌های دهان و دندان و لثه ارتباط وجود دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی ضمن دعوت از مردم برای  شرکت در این پویش گفت: در طول اجرای این پویش و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها، برنامه‌های مختلفی برای گروه‌های کودکان، دانش‌آموزان و سایر شهروندان اجرا می‌شود که مهم‌ترین هدف آن معرفی عوامل خطر و چگونگی مراقبت از سلامت دهان و دندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»