Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شیوع کرونا، برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران را به تعویق انداخت.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از ستاد خبری جشنواره، نشست شورای اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما و سیدمجتبی علوی دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی ایران به میزبانی شبکه ورزش سیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت اجرای مصوبات وزارت بهداشت مبنی بر جلوگیری از هرگونه اجتماع و برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری ورزشی، مقرر شد تا برگزاری دوره دوازدهم جشنواره و مراسم اختتامیه که پیش از این 20 اسفندماه 98 اطلاع رسانی شده بود به بهار سال 1399 موکول شود.
همچنین مقرر شد نشستی با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک برای تشریح روند برگزاری جشنواره برگزار شود.
داوری آثار در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم‌های ورزشی به پایان رسیده و برگزیدگان بخش‌های مختلف انتخاب شده‌اند و بر این اساس در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران این برگزیدگان معرفی خواهند شد.
نظرسنجی انتخاب بهترین مجری، گزارشگر و برنامه ورزشی تلویزیون نیز تا 25 اسفندماه در سایت جشنواره فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sportfilmfest.ir  و سایت ورزش سه در این نظرسنجی شرکت کنند.
جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از 16 پایگاه جهانی و میزبان 28 کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم های ورزشی جشنواره فیلم های ورزشی فیلم های ورزشی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور