Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ فردین عباس زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان آستارا اعلام کرد: نیرو‌های لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خیابان‌ها، معابر و بازار ساحلی شهرستان آستارا را ضدعفونی و گند زدایی کردند.

وی افزود: این کار را ۸ نفر از نیرو‌های لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان به همراه ۵ نفر از نیرو‌های سپاه ناحیه آستارا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده با ابراز امیدواری در خصوص مقابله با بیماری کرونا گفت: با کمک و مساعدت همه نهاد‌ها و ارگان‌ها و همچنین مردم به زودی این بیماری در گیلان ریشه کن خواهد شد و در این راستا سپاه از هیچ نوع همکاری دریغ نمی‌کنند.

ضد عفونی معابر و اماکن عمونی رضوانشهر با همکاری شهرداری، سپاه این شهرستان و سپاه قدس گیلان انجام شد.

سرهنگ سید جلیل قاسمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر گفت: این کار تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه دارد.
ششمین مرحله از پاکسازی اماکن عمومی شهر آستانه اشرفیه انجام شد.

محمد دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ نفر از نیرو‌های خدماتی، اداری، آتش نشانی و فضای سبز آستانه اشرفیه شبانه اماکن عمومی این شهر را ضدعفونی و پاکسازی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه شهرستان ماسال هم اعلام کرد: با حضور تیم عملیات جنگ نوین (شیمیایی و میکروبی) لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان اماکن عمومی ماسال و شاندرمن گندزدایی و ضدعفونی شد.

شهرداری لاهیجان هم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اماکن عمومی مدارس، مساجد، بیمارستان پیروز، ایستگاه‌های تاکسی، پلیس +۱۰، آزمایشگاه‌ها این شهر را ضد عفونی کرد.

رسول اندرز مسئول واحد آتش نشانی شهرداری صومعه سرا هم اعلام کرد: اماکن عمومی و معابر این شهر هر شب از ساعت ۲۲ گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

اماکن عمومی و معابر رودبار هم برای جلوگیری از ویروس کرونا گند زدایی و ضد عفونی شد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ضد عفونی اماکن عمومی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت