Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ‌ در روز‌های گذشته فردی که مدعی بود پیج سالومه را هک کرده، با ایجاد یک کانال تلگرامی تصاویری از گفتگوی مجری تلویزیون من و تو را با سلبریتی‌های مشهور ایرانی که عمدتا بازیگر بودند را منتشر کرد و ساعاتی بعد تصاویر آن در صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز پخش شد.

این کانال تلگرامی در صفحات مختلف مربوط به جریانی که خود را ارزشی می‌خواند معرفی شد و به سرعت تعداد فالوورهای آن به ۷۰ هزار نفر هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویت نویسان این جریان نوشتند هک کردن این پیج و دست یافتن به اطلاعات خصوصی سالومه سیدنیا توسط نیروهای صورت گرفته است، اما اشاره‌ای نکردند که منظورشان از نیروهای داخلی دقیقا چه کسانی است.

از سوی دیگر کسانی با دیدگاه احترام به حریم شخصی توییت‌های خود را منتشر می‌کردند نوشتند وقتی در تلویزیون کانال‌هایی که نام نهادهای نظامی بر خود گذاشته‌اند، این تصاویر با اطمینان منتشر می‌شود، خیلی سخت نیست بتوان حدس زد منظور از نیروهای داخلی چه کسانی است.

بیشتر بخوانید: ماجرای هک شدن اینستاگرام مجری من و تو و افشای چت هنرمندان

در تصاویری که از چت خصوصی سالومه منتشر شده، بازیگران داخل کشور به مجری شبکه من و تو ابراز ارادت کردند و با احترام از او یاد کرده‌اند.

بعد از انتشار اولیه این تصاویر، صدا و سیما و سایر رسانه‌های نزدیک به آن در مطالبی اصرار کردند دستگاه امنیتی و قضایی باید با این هنرمندان برخورد کند. آن‌ها معتقد بودند ارتباط با خارج از کشور و افرادی که مخالف نظام هستند بین ۱ تا ۱۰ سال زندان دارد. قبل از این هم همین رسانه‌ها خواستار بازداشت پزشکان و پرستارانی شدند که تصاویر رقصیدن خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند.

به گزارش رویداد۲۴ فردی که پیج خانم سالومه را هک کرده، مدعی شده قبلاً هم پیج یکی دو بازیگر خارج از کشور و خواننده را هک کرده است. البته قبلاً مکالمات خصوصی بعضی چهره‌ها و تصاویر شخصی آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود از جمله فیلم رابطه جنسی چند مقام سیاسی ایران یا تصاویر چت فوتبالیست‌ها با مهدی قائدی که شوخی‌های صورت گرفته در آن مناسب نبود.

صبح امروز در کانالی که نام خود را سید گذاشته و اخبار آن توسط کانالی به نام سپاه سایبری بازنشر می‌شود، خبر جدیدی منتشر شد که پیج اینستاگرام تعداد دیگری از سلبریتی‌ها هک شده است. ندا جناب دیگر مجری شبکه خارج کشور من و تو، شهره صولتی خواننده لس آنجلس نشین و امید خلیلی مجری من و تو (برنامه شعر یادت نره) از دیگر کسانی بودند که در این کانال خبر آمد که حسابشان هک شده است.

از چهره‌های داخلی تا کنون چت‌های تهمینه میلانی، پرویز پرستویی، سروش جمشیدیان، ارژنگ امیرفضلی، رضا صادقی، علی انصاریان، شهره لرستانی، امیرمهدی ژوله و مهناز افشار با سالومه مجری شبکه من‌وتو منتشر شده است. همه آنها در پاسخ به روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما درباره این موضوع سکوت کرده‌اند یا آن را تکذیب کردند.

بعضی حقوقدانان معتقدند مکالمات خصوصی دلیل اثبات جرم نیست. ضمن اینکه سالومه سیدنیا اساسا یک مجری تلویزیونی است و نه یک رهبر سیاسی اپوزیسیون اتفاقاً سابقه کار در صدا و سیمای جمهوری اسلامی را نیز داشته است.

برخی دیگر توییت نویسان نوشته‌اند رفتار صداوسیما، اعتبار بخشیدن به اکانت‌هایی است که اطلاعات خصوصی مردم را منتشر می‌کنند.

تا اینجای ماجرا موضوع چت خصوصی بازیگران با یک مجری خارج شبکه‌های خارج کشور است اما ماجرا از آنجا مسئله‌ساز می‌شود که احتمالا در این میان بسیاری از مردم یا همین بازیگران احتمالاً از اعتراضات آبان یا بعضی نابسامانی تصاویر و فیلم‌هایی برای سالومه فرستادند و این همان نکته‌ای است که شاید در روزهای آینده باعث شود برای برخی از بازیگران دردسر ایجاد شود، چنانچه پس از در اختیار گرفتن کانال تلگرامی آمدنیوز توسط سپاه، قوه قضاییه خبر داد که عده‌ای به خاطر ارتباط با آن احضار و دستگیر شده‌اند؛ مهمترین این افراد عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد بود.

در سال‌های گذشته برخی از روزنامه‌نگاران به خاطر ارتباط با یک روزنامه‌نگار خارج کشور بازجویی و بازداشت شدند و این رفتار‌ها مصداق جاسوسی قرار داده شده است اما بعید است صدا و سیما از حمایت بازیگران مثل پرویز پرستویی و نویسنده‌ای مثل پیمان قاسم خانی دست بردارد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rm9 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شبکه من و تو سالومه سیدنیا من و تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از برقراری ارتباطات مالی شبه سوئیفت با برخی کشورها خبر داد و گفت: با نزدیک به ۱۰ کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارزهای ملی انجام می‌دهیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ضیغمی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: 103 کشور برای حضور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین بیش از 3500 شرکت‌کننده درخواست حضور داشتند که با توجه به محدودیت‌های زیرساختی تنها توانستیم 2500 نفر را پذیرش کنیم.

وی افزود: امیدواریم با افزایش زیرساخت‌ها بتوانیم در سال‌های آینده 5 هزار نفر بازدیدکننده تجاری را از این نمایشگاه پذیرا باشیم و مشکلات موجود رفع شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: در این نمایشگاه ایران توانمندی‌های صادراتی خود را در حوزه‌های مختلفی از جمله فولاد، خدمات، فنی مهندسی، ساختمان، پتروشیمی، ماشین‌آلات، صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی، دانش‌بنیان و ... در معرض دید بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار می‌دهد.

ارتباط شبه سوئیفت با 10 کشور

ضیغمی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود هیئت تجاری از کشور کره شمالی به ایران برای بازدید از این نمایشگاه گفت: این کشور نیز مانند سایر کشورها برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران آمده است.

وی تصریح کرد: کشورهای دیگری که با ایران در حوزه‌های نفت همکاری می‌کنند، ظرفیت‌های دیگر ایران را نمی‌دانند و حتی بسیاری از کشورهای دوست و همسایه نیز به ظرفیت‌های صادراتی ایران آگاه نیستند که امیدواریم این نمایشگاه زمینه را برای شناخت ظرفیت‌های صادراتی ایران در بخش‌های دیگری به غیر پتروشیمی، نفت و فولاد بشناساند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی نقل و انتقال پول با دیگر کشورها گفت: در روش‌های پولی و بانکی و شبه سوئیفت اتفاقات خوبی روی داده است و با نزدیک به 10 کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارزهای ملی انجام می‌دهیم اما به دلیل محرمانگی درباره آنها تبلیغات نمی‌کنیم.

مشوق‌های صادراتی با دستور رئیس جمهور به تجار پرداخت می‌شود

ضیغمی گفت: با دستور رئیس جمهور مشوق‌های صادراتی به تجار پرداخت خواهد شد و از طرفی خطوط مستقیم دریایی و هوایی با کشورهای هدف راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه تلاش شده که تمرکز نمایش فعالیت‌های ایران در حوزه‌های صنایع غذایی دانش‌بنیان، ساختمان، تجهیزات پزشکی و حوزه‌های غیرپزشکی باشد زیرا ظرفیت‌های مناسبی برای صادرات این محصولات به دیگر کشورها داریم.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره گردش مالی شبه سوئیفت گفت: امکان ارائه اطلاعات آن را نداریم.

ضیغمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم، گفت: قراردادهای مختلفی توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه منعقد می‌شود که امیدواریم فضای مذاکره دوجانبه با فعالین اقتصادی کشورهای مختلف فراهم شود.

وی افزود: بسیاری از شرکت‌هایی که در سالهای گذشته با ایران قرارداد بستند امسال برای توسعه روابط به ایران می‌آیند؛ جزئیات قراردادهای منعقد شده در روز آخر به طور کامل منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)