Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از زیاد شدن مشکلات بازیکنان استقلال و بالا رفتن میزان نارضایتی آنها از مدیریت باشگاه، فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها جلسه ای با علی فتح الله زاده برگزار و در خصوص این مسائل صحبت کرد. در این جلسه مجیدی خواسته های زیادی از فتح الله زاده داشت. اصلی ترین خواسته های مجیدی در خصوص زمین تمرین باشگاه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مجیدی بابت زمین تمرین استقلالی ها شکایت داشت. در همین رابطه از سوی فتح الله زاده پیشنهاد رفتن تیم به زمین امام رضا(ع) مطرح شده اما به دلیل مصنوعی بودن چمن زمین تمرین ممکن است مجیدی چنین پیشنهادی را قبول نکند. همچنین برطرف کردن مشکلات مالی هم دیگر خواسته مجیدی بوده. سرمربی آبی ها از فتح الله زاده خواسته که اگر قرار است مطالبات بازیکنان بعد از عید پرداخت شود، به آنها قول انجام این کار پیش از شروع سال جدید داده نشود.

43257

کد خبر 1361349

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی فتح الله زاده فرهاد مجیدی باشگاه استقلال فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم استقلال در کمپ حجازی با حضور تماشاگران و خانواده ها در فضایی آرام در حال برگزاری بود و باران بهاری نیز باعث عدم استقبال هواداران این تیم در تمرین نشد اما در واپسین دقایق تمرین به دلیل عدم حضور نیروهای امنیتی وهمچنین عدم کنترل مسئولان کمپ حجازی که پیش تر هم د ابتدای فصل مشاهده شده بود، تصاویر زشتی به ثبت رسید.

هجوم تماشاگران برای گرفتن عکس سلفی به داخل زمین باعث شد تا بازیکنان این تیم به جز چند نفر خیلی زود به رختکن بروند و حتی برخی از مشویقین این تیم هم تماشاگران را به بیرون از کمپ حجازی هدایت کردند.

اینکه تمرینات استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود نکته ای بسیار خوب برای هواداران این تیم است اما بهتر است مدیران این باشگاه قبل از هر چیز امنیت و ارامش اعضای این تیم و حتی تمشاگرانی که فقط به قصد دیدن تمرینات این تیم وارد استادویم می شوند را فراهم کنند.

تصاویر ثبت شده در پایان تمرین استقلال را مشاده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)