Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:14:28 GMT

پخش آثار بازیگر «گلادیاتور» در شبکه نمایش

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۳۸۴۶

پخش آثار بازیگر «گلادیاتور» در شبکه نمایش

بنابر حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه نمایش با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام کرده بود، این هفته مرور آثار راسل کرو، بازیگر را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

در باکس‌های ساعت۱۳ فیلم‌های سینمایی و تله فیلم از شنبه ۱۷اسفندماه تا جمعه ۲۳اسفندماه به ترتیب گلنار، مدرسه پیرمردها، نام و نام خانوادگی، آوای گمشده، بازگشت لوک خوش شانس، همپای آب و فصل نرگس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باکس فیلم‌های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم‌های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم‌های جذاب تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه ۲۳ اسفندماه، سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولان، چارلز دیکنز: مردی که سرود سال نو را نوشت، کلیک، دیواره‌ شمالی، هوگو و پرتقال شیرین من پخش می‌شوند.

در باکس ساعت ۱۹، از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم‌های دنباله دار پدینگتون۱و ۲، فیات سفید در دوقسمت، پارک ژوراسیک ۱و ۲ از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته، شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۱، مرور آثار راسل کرو یا همان «ماکسیموس» که برای نقش‌ خود به عنوان فرمانده‌ رومی، در فیلم حماسی گلادیاتور (۲۰۰۰) که توسط ریدلی اسکات ساخته شد، مورد توجه بین المللی قرار گرفت و موفق شد اولین اسکار خودش را به دست بیاورد و نام خودش را به عنوان یک ستاره تثبیت کند. از جمله آثار او به ترتیب، فیلم‌های سه روز بعد، مسابقه بزرگ، استاد و فرمانده، برنده و بازنده، یک ذهن زیبا، قطار ۳:۱۰ و گلادیاتور پخش می‌شوند.

باکس ساعت ۲۳ نیز به پخش فیلم‌های جذاب اختصاص دارد که این هفته، به ترتیب فیلم‌های خوب بد جلف، پیرمرد و اسلحه، تراست، رودخانه ویند، پادشاه دزدان، وزیر کاتوه و کارمندان شرکت در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه نمایش ویروس کرونا صدا و سیما شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت