Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر بنای ساختمان بیمارستان 137 تخت خوابی شهید حسین‌پور آماده بهره‌برداری است، گفت: مقرر شد تا پیمانکار باقیمانده ریزه‌کاری‌های بیمارستان را طی دو هفته آینده تکمیل و بیمارستان نیز توسط شبکه بهداشت تجهیز شود.

مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به بازدید میدانی خود و تعدادی از مسؤولین شهرستانی از بیمارستان جدیدالاحداث شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی لنگرود اظهار کرد: در حال حاضر بنای ساختمان بیمارستان ۱۳۷ تخت خوابی شهید حسین‌پور آماده بهره‌برداری بوده و هم‌اکنون تخت‌های طبقه دوم این بیمارستان چیدمان شده و بیمارستان در حال تجهیز شدن کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۳۷ تخت به‌جز تخت‌های بخش icu، cuu و nicu(ویژه کودکان) است، گفت: در جلسه و بازدید امروز مقرر شد تا پیمانکار باقیمانده ریزه‌کاری‌های بیمارستان مانند نصب کلید و پریز و غیره را طی دو هفته آینده تکمیل و بیمارستان نیز توسط شبکه بهداشت تجهیز شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها مشکل موجود کادر درمانی متخصص برای بیمارستان جدید است،  تصریح کرد: مقرر طی 48 ساعت آینده جلسه با مسئولین بهداشت کشور و استان برگزارشده و درباره به‌کارگیری کاردرمانی متخصص تدابیری اتخاذ شود.

لاهوتی با بیان اینکه این بیمارستان مشکل اعتبار ندارد، افزود: بنای ساختمان و محوطه در فاز اول به پایان رسیده و بیمارستان آماده بهره‌برداری است که در شرایط فعلی برای بهره‌برداری نیاز به همت مضاعف وزارت بهداشت است تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

به گفته وی پیمانکار می‌تواند برخی از کارهای باقیمانده در فاز دوم را بعد از بهره‌برداری نیز انجام دهد و ربطی به بهره‌برداری بیمارستان ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه نجات از شر ویروس کرونا این است که هرکسی خانواده خود را قرنطینه کند، گفت: اگر در فرصت کوتاهی در گیلان و لنگرود چند بیمارستان احداث شود مشکلی حل نمی‌شود جز اینکه باید مردم همان‌طور که تاکنون همت کرده‌اند تا پایان شکست کرونا مراقب‌های بهداشتی را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان لنگرود مهرداد لاهوتی بهره برداری حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم