Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از ۱۷ اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمود محمودزاده اظهار داشت: مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰ صبح ۱۷ اسفند آغاز و تا ۱۲ شب ۱۸ اسفند ادامه دارد از متقاضیان خواست تا ثبت‌نام را در منازل خود و با استفاده از تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از فردا ۱۷ اسفندماه و از ۱۰ صبح در پنج استانِ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز آغاز می‌شود، گفت:  ثبت نام مرحله دوم از ۱۰ صبح فردا ۱۷ اسفند آغاز و تا ۱۲ شب روز یکشنبه ۱۸ بهمن ادامه دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نگران سرعت اینترنت و جا افتادن احتمالی از ثبت‌نام نباشند، اعلام کرد: به منظور کاهش نگرانی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از سرعت پایین اینترنت، شیوه ثبت نام را تغییر دادیم و هم اکنون این امکان وجود دارد که متقاضیان در مدت دو روز ثبت  نام خود را انجام دهند.

محمودزاده یادآور شد: سایت ثبت نام به نشانی tem.mrud.ir است که شرایط ثبت نام برای متقاضیان در آن نشانی، اعلام شده است. همچنین پیش تر بعد از تکمیل ظرفیت سایت بسته می شد که هم اکنون این شرایط برداشته شده است و تمامی متقاضیان مسکن با داشتن شروط تاهل، عدم استفاده از تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن، عدم مالکیت زمین و واحد مسکونی و همچنین سبز بودن فرم ج می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

مهلت ثبت انصراف از طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۲ امشب

معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر مواردی را که در مدت زمان ثبت‌نام تغییر ایجاد شده است را شرایط فعلی ایران و حفظ رعایت بهداشت فردی و عمومی اعلام کرده و افزود: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی می توانند بدون مراجعه به کافی نت ها و در منزل خود با تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بدین معنا فرصت مکفی در اختیار متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن برای ثبت نام وجود دارد.

وی در خصوص پالایش و نحوه انتخاب متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، گفت: از آنجاییکه ظرفیت مشخصی وجود دارد و این احتمال هست که تعداد ثبت نامی ها بیش از اندازه ظرفیت مجاز باشد، نتایج از طریق قرعه کشی اعلام خواهد شد.

محمودزاده افزود: با ایجاد شرایط عادی بهداشتی در کشور، قرعه‌کشی منتخبان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در مراسمی با حضور مراجع نظارتی و خبرنگاران انجام می‌شود.

وی در خصوص ثبت اعتراض ها و انصراف های مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن خاطرنشان کرد: متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام تا ۱۲ امشب ۱۶ اسفند فرصت انصراف دارند و از روز بعد آمارها ارایه خواهند شد.

محموزاده گفت: در خصوص ثبت اعتراض های نتایج مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکنریال هنوز فرصت وجود دارد که مردم اعتراضات خود را نسبت به مرحله اول ثبت نام، در سامانه tem.mrud.ir ثبت کنند. اعتراض ها رسیدگی می شود و نتیجه نهایی نیز به معترضان مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن،  اعلام می‌شود.

گفتنی است بر اساس برنامه ریز های انجام شده، شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در مرحله دوم به تفکیک پنج استان البرز، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذزبابجان غربی به شرح زیر است.

استان البرز-  شهرهای نظرآباد و فردیس

استان اصفهان- کاشان، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، مبارکه، زرین شهر، گلپایگان، دولت آباد، سمیرم، نائین، اردستان، مهاباد، زواره، نیک آباد، محمدآباد، نصرآباد، کوهپایه، سجزی، تودشک، قهجاورستان، حسن آباد، ورزنه، هرند، اژیه، خوانسار، کمه، حنا، داران، فریدونشهر، برف انبار، منظریه، قمصر، جوشقان قالی، نیاسر، برزک، سده لنجان، انارک، دهق، علویجه، بادرود، خالدآباد، میمه، ورزوان، لای بید، ابوزیدآباد، نوش آباد، تیران، چادگان، رزوه، دهاقان، حبیب آباد، کمشچه، خور، فرخی و جندق

استان اردبیل

شهرهای اردبیل و خلخال

استان آذربایجان شرقی

شهرهای مراغه، مرند، میانه، بناب، اهر، عجب شیر، سراب، ملکان، هادیشهر، هوراند، خسروشاه، دوزدوزان، کشکسرای، هشترود، بستان آباد، صوفیان، شبستر، تسوج، کلیبر، خواجه، هریس، گوگان، ممقان، ایلخچی، اسکو، قره آغاج، خاروانا، ورزقان و خمارلو

استان آذربایجان غربی

ارومیه، خوی، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین دژ، تکاب، اشنویه، محمدیار و سیه‌چشمه

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن وزارت راه و شهرسازی تلفن همراه ثبت نام معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر آذربایجان شرقی مراغه تبریز شبستر اهر سراب ممقان ایلخچی ورزقان خاروانا تسوج کلیبر هریس هوراند خبرگزاری فارس فارس تبریز ارومیه اردبیل خانه طرح اقدام ملی مسکن اینترنت مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی مسکن مرحله اول ثبت نام ۱۷ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ،مقتضی است حداکثر تا تاریخ 31/02/1403 نسبت به واریز یا تکمیل آورده تا سقف 180 میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است تسریع در پرداخت آورده، موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر برای جنابعالی می‌گردد.»

این اداره کل اواخر سال گذشته نیز با ارسال پیامکی به متقاضیان فرصت داده بود تا 20 اسفند 1402 آورده خود را به 140 میلیون تومان افزایش دهند: «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن،با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن مقتضی است حداکثر تا تاریخ 20/12/1402 نسبت به واریز یا تکمیل آورده اولیه خود تا سقف 140 میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است عدم تکمیل آورده در مهلت مقرر به منزله انصراف شما تلقی خواهد گردید.»

ارسال پیامک عجیب برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

به گزارش تسنیم،‌ طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را باید در بازه‌های 4 ماهه و هر بار 40 میلیون تومان واریز کنند. حال مشخص نیست چرا برای برخی متقاضیان استان تهران مهلت 4 ماهه کاهش یافته و این متقاضیان باید هر 2 ماه آورده خود را 40 میلیون تومان افزایش دهند؟

اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهرماه سال قبل نیز با ارسال پیامک به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به حذف از این پروژه ملی در صورت عدم واریز 240 میلیون تومان تا 20 مهر  هشدار داده بود: «اخطار حذف از پروژه،‌ به‌علت عدو واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم... ؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است. چنانچه تا تاریخ 1402/07/20 ساعت 00:00 مبلغ 2/400/000/000 ریال به شماره حساب ... واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری