Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درگذشت حسین شیخ الاسلام از دیپلمات‌های با سابقه و انقلابی وزارت امور خارجه و همچنین درگذشت حجت الاسلام و‌المسلمین علی خلفی معاون قضایی قوه قضاییه مقامات و مسئولان کشور با صدور پیام هایی ایشان را تسلیت گفتند. حسین شیخ الاسلام شب گذشته بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین درگذشت.

پیام تسلیت واعظی درپی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

رییس دفتر رییس جمهوری درگذشت «حسین شیخ الاسلام» معاون اموربین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و از دیپلمات‌های با سابقه کشورمان را به خانواده آن مرحوم و مدیران و کارکنان وزارت امور خارجه تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج حسین شیخ الاسلام، از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و صبر مسالت کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری، حاج حسین شیخ الاسلام را برادر عزیز، یار دیرین و رفیق صمیمی و بی ریای دوران تحصیل و مبارزات دانشجویی توصیف کرد و نوشت: درگذشت وی تاثر و اندوه فراوان بر دلم نشاند.

در پیام واعظی آمده است: برای من افتخاری بود که در سال‌های طولانی در کنار این بزرگمرد عرصه سیاست، فرهنگ و خادم متعهد و انقلابی فعالیت داشتم. ایشان در عرصه خدمتگزاری همواره فردی دلسوز و مردمی و به عنوان یک چهره سیاسی، دیپلماتی اخلاق‌مدار، متشرع و کارآمد برای نظام اسلامی بود که خدمات خالصانه‌اش به ویژه در تقریب مذاهب اسلامی، همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

حسین شیخ الاسلام معاون اموربین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و از دیپلمات‌های با سابقه کشور شامگاه پنج‌شنبه بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

تسلیت وزیر دادگستری در پی درگذشت حجت‌الاسلام خلفی

وزیر دادگستری در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علی خلفی را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت سیدعلیرضا آوایی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی مجاهد و برادر بزرگوارم، مرحوم حاج علی خلفی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

آن مرحوم عمری پربرکت را در راه احقاق حقوق مظلومان و پیشبرد اهداف عالی نظام قضایی کشور سپری کرد و منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری در قوه قضاییه بود و فقدان ایشان ضایعه و خسارتی بزرگ برای دستگاه قضایی کشور است.

از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای خانواده معزز، بازماندگان و یاران ایشان صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم.»

رییس مجلس درگذشت معاون قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی خلفی» معاون قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، «علی لاریجانی» درگذشت حجت الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی خلفی، معاون قضایی قوه قضاییه را به خانواده معزز و بازماندگان و همکاران آن مرحوم، تسلیت گفت و برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

رییس مجلس در پیام تسلیت خود با ابراز تالم و تاثر نوشت: مرحوم حاج شیخ علی خلفی از چهره‌های دلسوز انقلاب و مدیری برجسته در مناصب قوه قضاییه و نیز از قضات توانمند و  خدمتگزار به کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی خلفی از ۹ ماه پیش به دلیل نارسایی کبدی بستری و تحت درمان بود.

 

پیام تسلیت جعفری مشاور رئیس مجلس در پی درگذشت حسین شیخ الاسلام
محمد جعفری، مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مهندس حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفت.

 متن پیام محمد جعفری به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعون

در میان اخبار غمبار سفر کردن عزیزان به سوی حضرت حق، خبر رفتن برادر مجاهد و گرانقدر، مهندس حسین شیخ الاسلام از غمبارترین آنهاست. برادر و دوست ارجمندم، جناب شیخ الاسلام، بعد از بازگشت از تحصیل در آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، خدمتگزاری صادق، دیپلماتی پرتلاش، مومن و مقید به احکام شرعی در عرصه سیاسی کشور بود.

همیشه دغدغه کمک به پیشرفت ملت ایران و ملت های مظلوم منطقه در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی را داشت‌.

او قهرمان دفاع از ملت مظلوم فلسطین است‌. مجاهدت های او در دوران دفاع مقدس ملت ایران و یاری رسانی به ملت های لبنان و سوریه هرگز در تاریخ منطقه فراموش نخواهد شد. ایمان و عمل صالح او در محضر پروردگال متعال، حاضر و نجات بخش او در سرای جاودان خواهد بود. ان‌شاءالله.

از خداوند بزرگ، حشر با اولیایش برای آن انسان خداجو و برای خانواده محترم و دوستان ایشان، صبر و اجر مسئلت می نمایم.
محمد جعفری
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی»

تسلیت محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در پی درگذشت حجت‌الاسلام خلفی

معاون اول قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین خلفی معاون قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت الاسلام و المسلمین خلفی، معاون محترم قضایی قوه قضاییه، انسانی وارسته، خدوم، متدین و انقلابی و همکار اینجانب در دستگاه قضایی، پس از مدت‌ها تحمل بیماری موجب تاثر و تالم گردید.

آن فقید سعید از قضات برجسته کشور و مدیران برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که خدمات شایانی در طول دوره خدمت خویش در جایگاه‌های مختلف، به کشور نمودند و کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار نهادند.

به خاندان مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آنان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: درگذشت حجت الاسلام و المسلمین معاون قضایی قوه قضاییه حسین شیخ الاسلام پیامی درگذشت پی درگذشت تسلیت گفت پیام تسلیت صبر و اجر آن مرحوم علی خلفی برای آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

                                انالله و اناالیه راجعون

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

یوسف نوری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور