Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس از بازگرداندن خودروهای پلاک تهران از هراز و فیروزکوه خبر داد.

قدس آنلاین: سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است مسافران نباید به شهرهای شمال سفر کنند اظهار داشت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از تمام محورها روان و بدون مشکل در جریان است اما از عبور خودروهای پلاک تهران و سایر شهرهای کشور به مازندران جلوگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی بیان داشت: در حال حاضر عبور خودروها تا حوزه مازندران ادامه دارد اما در این حوزه از ورود خودروهای پلاک تهران و سایر شهرها به این استان جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: هموطنانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند به هیچ عنوان اقدام به آغاز سفر نکنند زیرا از ورود آنها به استان‌های شمالی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است، بنابراین هموطنان از این تعطیلات برای سفر استفاده نکند و در منازل خود مانده و از انتشار و یا گرفتن این ویروس جلوگیری کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاده هراز جاده فيروزكوه خودروهای پلاک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3 میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی طی 2 هفته آینده

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد