Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر یکی از بخش‌های فعال بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، بخش بیماران کرونایی بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر یکی از بخش‌های فعال بوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان به عنوان بیمارستان معین منطقه انتخاب شده و علاوه بر تامین تجهیزات مورد نیاز خود و بیمارستان‌های اطراف اقداماتی در زمینه آموزش و پیشگیری از بیماری کرونا انجام داده است.

اردبیل| احتمال استفاده از مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری بیماران کرونایی در مشگین‌شهربیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 6 نفر رسیدهیچ مورد مشکوکی به کرونا در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان قزوین مشاهده نشده است

شهرستان بندرماهشهر دارای سه بیمارستان بوده که هر بیمارستان یک بخش بیماران کرونایی دارد؛ بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و بیمارستان امام موسی کاظم(ع) دو بیمارستان دیگر این شهرستان هستند که در حال فعالیت بوده اند.

انتهای پیام/333/ح

R41468/P/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند.

وی بیان کرد: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

وی افزود: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته‌اند.

محمدی مقدم تصریح کرد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6095783

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر