Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیاوش محبی با تاکید بر اینکه در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است مسافران نباید به شهر‌های شمال سفر کنند اظهار داشت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از تمام محور‌ها روان و بدون مشکل در جریان است، اما از عبور خودرو‌های پلاک تهران و سایر شهر‌های کشور به مازندران جلوگیری به عمل می‌آید.

محبی بیان داشت: در حال حاضر عبور خودرو‌ها تا حوزه مازندران ادامه دارد، اما در این حوزه از ورود خودرو‌های پلاک تهران و سایر شهر‌ها به این استان جلوگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: هموطنانی که قصد سفر به شهر‌های شمالی کشور را دارند به هیچ عنوان اقدام به آغاز سفر نکنند، زیرا از ورود آن‌ها به استان‌های شمالی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است، بنابراین هموطنان از این تعطیلات برای سفر استفاده نکند و در منازل خود مانده و از انتشار و یا گرفتن این ویروس جلوگیری کنند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیروزکوه ویروس کرونا پارسی خبر خودرو ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو