Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه با اشاره به تاثیر لغو پرواز‌ها به ایران روی شهروندانی که می‌خواهند به کشور بازگردند، از دولت‌ها و خطوط هوایی خارجی خواست به بازگشت آن‌ها کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه ۱۶ اسفند) از تلاش‌های این وزارتخانه برای بازگرداندن شهروندان ایرانی به وطن، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در صفحه توئیتر خود با اشاره به لغو تعدادی از پرواز‌ها به ایران نوشت: «شهروندان ما در خارج [از ایران]در پی لغو پرواز‌ها به دلیل شیوع ویروس کووید۱۹ گرفتار شده‌اند».

او درباره واکنش ایران به این موضوع توضیح داد: «ما در تهران و در هیأت‌های خارجی خود بیشترین تلاش را برای بازگشت امن آن‌ها به وطن انجام می‌دهیم».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سپس خواستار لغو محدودیت‌های پروازی به ایران شد: «ما از دولت‌ها و خطوط هوایی مرتبط می‌خواهیم طبق دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی به آن‌ها کمک کنند»./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان وزیر کشور در پیامی با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن یسنا، پیدا شدن این دختر بچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

احمد وحیدی در پیام خود ابراز امیدواری کرد: همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور یسنا را دختر ایران زمین لقب داد و گفت : تمام ایران از پیدا شدن او خشنود و شاد شده است.

یسنای چهارساله اهل روستای یلی بدراق کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله مفقود شده بود و پس از پنج روز جستجو عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت توسط کایت سوار دواطلب پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین