Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راهور طرقبه شاندیز گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بیمارستان شریعتی ویژه درمان مبتلایان به بیماری کرونا است، حجم بالای ترافیکی در انتهای بلوار وکیل‌آباد و پل پرتوی ورود آمبولانس‌ها به این بیمارستان را دچار مشکل کرده است.

سرهنگ سلیمان ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در جاده‌های این شهرستان و پل پرتوی سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور طرقبه شاندیز ادامه داد:  با توجه به اینکه در حال حاضر بیمارستان شریعتی ویژه درمان مبتلایان به بیماری کرونا است، حجم بار ترافیکی در انتهای بلوار وکیل آباد و پل پرتوی ورود آمبولانس‌ها به این بیمارستان را دچار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جاده شاندیز از ابتدای بلوار فرمانیه محدودیت  ترافیکی ایجاد شده، بیان کرد: خودروها توسط ماموران پلیس راهور به سمت جاده مجیدیه برای برگشت به مشهد هدایت می‌شوند.

ایزدی در خصوص محدودیت ترافیکی در جاده طرقبه متذکر شد: ماشین‌ها به دلیل بسته شدن جاده طرقبه از ابتدای این شهرستان امکان تردد ندارند، همچنین، از میدان طرقبه به سمت جاغرق مسیر بسته شده و هیچ خودرویی در در این مسیر امکان تردد ندارد.

 رئیس پلیس راهور طرقبه شاندیز افزود: برای اینکه مردم در کنار رودخانه چهل بازه نیز اطراق نکنند، ابتدای ورودی خلیج فارس در بوستان چهل بازه به سمت رودخانه نیز با خاک مسدود شده است.

ایزدی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در راستای پیشگیری از گسترش این بیماری همه رستوران‌ها، مراکز تفریحی و خرید در طرقبه شاندیز تعطیل شده، بنابراین توصیه می‌شود مردم مشهد از حضور در جاده‌های ییلاقی پرهیز کرده و در منازل خود بمانند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور بیمارستان ترافیک بار ترافیکی کرونا طرقبه شاندیز پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار بر میگردد.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای