Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری در ارتباط با خبر آلودگی حاصل از نشت نفت در رامهرمز توضیحاتی ارائه کرد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری در ارتباط با خبر آلودگی حاصل از نشت نفت در رامهرمز نوشت: در پی انتشار خبری با عنوان "رودخانه تنگ تلخ رامهرمز سیاه پوش شد" که در تاریخ 15 اسفندماه 1398 از خبرگزاری تسنیم منتشر شد، روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این اطلاعیه آمده است: به استحضار می رساند در تاریخ 10 اسفند نشت مختصر نفت از خط لوله انتقال پارسی دره نی به واحد بهره برداری کرنج به علت پوسیدگی ناشی از قدمت خط لوله مذکور رخ داده که متعاقب عملیات رفع نشت، مقداری از نفت جاری شده از طبقات زیرین زمین وارد رودخانه فصلی تنگ تلخ شده و آلودگی های مورد اشاره را بوجود آورد.

این اطلاعیه می افزاید: نکته مهم و قابل ذکر این است که این عارضه پس از چند روز از نشت نفت مذکور، وارد رودخانه شده که بلافاصله بخش های HSE، عملیات و ترابری شرکت نفت آغاجاری وارد عمل شده و تلاش براین است که در اسرع وقت آلودگی نفتی برطرف گردد.

خوزستان| رودخانه تنگ تلخ رامهرمز سیاه پوش شد+ فیلمتازه‌ترین جزئیات دلایل ترکیدگی خط لوله نفت در قمتعمیر خط لوله نفت اندیمشک زیر سیل و باران شدید در 24 ساعتشرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری اعلام کرد: اقداماتی فوری انجام شده شامل ایجاد دو سد خاکی در عرض رودخانه و جاگذاری دوشاخه لوله 16 اینچ جهت کنترل و جلوگیری از آلودگی صورت گرفته است. در این اطلاعیه تاکید شده است: طبق بررسی‌های میدانی، خوشبختانه هیچکدام از زمین‌های کشاورزی آلودگی نداشته است.
در پایان این اطلاعیه آمده است: امیدواریم با استفاده از تمامی امکانات موجود، رفع آلودگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.
انتهای پیام/344/ ع R41468/P1494/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت نشت نفت خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید