Web Analytics Made Easy - Statcounter

محورهای عملیات در منطقه ادلب با اجرایی شدن توافق آتش‌بس در نیمه شب گذشته شاهد آرامش است.

اخبار بین الملل- خبرنگار ما گفت که در حال حاضر آرامش نسبی در مناطق آزاده شده از سوی ارتش عربی سوریه در ادلب ، برقرار شده است.

به دنبال اجرایی شدن توافق آتش‌بسی که روز گذشته در مسکو به امضا رسید، مناطق آزاد شده از سوی واحدهای ارتش سوریه طی عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه در صدها کیلومتر از محور «کفر نبل» در جنوب استان ادلب تا محور غرب شهر سراقب شاهد توقف درگیری‌ها و آرامش در محورهای مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری سانا در ادامه نوشت: واحدهای ارتش سوریه برای پاسخ قوی به هر گونه تلاش گروه‌های تروریستی در نقض آتش‌بس در آماده‌باش به سر می‌برند به خصوص که تروریست‌هایی در مقطع گذشته هم بارها با نقض توافق‌های آتش‌بس به مناطق امن همجوار محل استقرار خود و همچنین مواضع ارتش سوریه حمله بردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکو ارتش سوریه ترکیه روسیه گروه های تروریستی مسکو ارتش سوریه آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم