Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:03:48 GMT

احتمال اجرای طرح خود قرنطینگی در انگلیس شدت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۵۱۴۰

احتمال اجرای طرح خود قرنطینگی در انگلیس شدت گرفت

«پتریک والانس» مشاور پزشکی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به شبکه اسکای نیوز گفت که دولت در حال برنامه ریزی برای اوضاع وخیم‌تر است و خود قرنطینگی را اقدامی حیاتی و در عین حال حساس توصیف، اما تصریح کرد که این طرح باید در زمان مناسب اجرا شود، وگرنه پیامدهای منفی در پی داشته و نتیجه معکوس خواهد داد.

والانس توضیح داد: خود قرنطینگی به معنای آن است که افراد به‌مدت ۱۴ روز در یک اتاق قرنطینه شوند و وسایل مورد نیاز برای آنها فراهم و فرستاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پزشکی اضافه کرد: دولت گزینه‌های دیگری را هم در دست بررسی دارد؛ اما اگر افراد را زود وارد عمل کنیم، به سختی می‌توان آنها را در زمان مناسب تحریک کرد، بنابراین زمان در این رابطه بسیار حائز اهمیت است.

هم زمان نخست وزیر انگلیس از تخصیص ۴۶ میلیون پوند برای مقابله و تسریع در روند کشف واکسن کرونا خبر داد. 

با 2 برابر شدن سرعت همه گیری و انتشار ویروس کرونا در ۴۸ ساعت گذشته در انگلیس، دولت این کشور مرحله دوم عملیات مقابله با این بیماری را آغاز کرده است. 

تاکنون ۱۱۶ نفر در سراسر انگلستان به کرونا مبتلا شده اند که از این میزان ۱۰۵ نفر در انگلیس، سه نفر در ولز، ۶ نفر در اسکاتلند و سه نفر در ایرلند شمالی سکونت دارند.

همچنین بیمارستان سلطنتی برکشایر انگلیس روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد که فرد ۷۰ ساله‌ای به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده است. 

دفتر نخست وزیری انگلیس شب گذشته، احتمال همه‌گیری کرونا در این کشور را بسیار زیاد ارزیابی کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا انگلستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انگلستان انگلستان ویروس کرونا انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد! 

همتی افزود: بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان… میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟ 

همتی گفت: یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است، درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال