Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بوکس در جلسه رییس موقت آیبا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه آغاز شده است. در این رقابت‎ها، 151 بوکسور از 35 کشور در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

صبح امروز جمعه و در حاشیه چهارمین روز رقابتها جلسه روسای فدراسیون بوکس کشورهای آسیایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس در جلسه روسای فدراسیون بوکس کشورهای آسیایی با محمد موستاهسان رییس موقت آیبا حضور پیدا کرد و چند دقیقه‌ای هم در خصوص شرایط بوکس ایران به صحبت پرداخت.

در این جلسه در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون بوکس المپیک آسیا فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند

به گزارش صدای ایران از ایرنا، خبرگزاری بلومبرگ به نقل از افراد آگاه گزارش داد که عربستان سعودی قصد دارد تا هفته آینده جلسه‌ای برای رایزنی درباره آینده غزه برگزار کند.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور وزرای خارجه آمریکا و مقام‌هایی از انگلیس و مقام‌های اتحادیه اروپا، اردن، مصر، قطر و تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی