Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:54:30 GMT

۲۲ بیمار کرونایی در سمنان مرخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۵۴۸۵

۲۲ بیمار کرونایی در سمنان مرخص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تا این لحظه، از مجموع ۴۳ مورد بیمار مثبت اعلام شده، ۲۲ بیمار با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند.

نوید دانایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به شواهد و قرائن موجود، مبارزه با بیماری کرونا شدیدتر و جدی‌تر از قبل شده است.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، بیماری روند افزایشی داشته و روزانه تعداد بیشتری از مردم عزیز ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: ضمن اطمینان بخشی به مردم مبنی بر تلاش مضاعف کادر بهداشت و درمان استان در راه خطیر و مهم نبرد با ویروس کرونا و بسیج همه‌جانبه تمامی امکانات استان برای تحقق شکست کامل بیماری، عاجزانه درخواست داریم که به‌منظور حفظ سلامتی خودتان و خانواده در منازل بمانید و صرفاً و تنها برای کارهای ضروری و خرید مواد غذایی بیرون بیایید.

دانایی بیان کرد: این را بدانید که خروج غیرضروری هر کدام از اعضای خانواده راه ورودی برای ویروس کرونا به داخل خانه‌تان خواهد بود. از مسافرت و سفر به شهرهای دیگر حتی برای کارهای ضروری پرهیز کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تا این لحظه از مجموع 43 مورد بیمار مثبت اعلام شده، 22 بیمار با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند و در منزل تحت مراقبت همکاران بهداشتی ما قرار دارند.

دانایی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته نیز متأسفانه دو نفر از هم استانی‌های سمنانی جانشان را از دست دادند.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان دانشگاه علوم پزشکی کرونا خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی معتمدی و سید مهدی طباطبائی دوچرخه سواران مهریزی مسیر مهریز تا مشهد را برای ترویج هرچه بیشتر شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی رکاب زدند. رکابزنی مسیر هزار کیلومتری مهریز تا مشهد در هشت روز صورت خواهد گرفت.  این دوچرخه سواران ترویج وتشویق افراد به ورزش برای داشتن سلامتی در زندگی و خواندن کتاب را از اهداف خود می‌دانند.

دیگر خبرها

  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند