Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری امروز خود در مورد آخرین وضعیت کوین دی بروینه و لروی سانه صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی یکشنبه شب در اولدترافورد بازی حساسی را برابر یونایتد پیش رو دارد. دربی منچستر برای هر دو تیم اهمیت دارد و پپ گواردیولا که تیمش در مسیر صعودی قرار دارد، از این بازی سه امتیاز را می خواهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بخت بد، کوین دی بروینه در جریان فینال جام اتحادیه از ناحیه شانه مصدوم شد و بازی با شفیلد یونایتد در جام حذفی را از دست داد. حضور او در دربی نیز نامشخص است.

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود در مورد وضعیت ستاره بلژیکی تیمش گفت:

« کوین در حال بهتر شدن است. امروز تمرین نکردیم ولی فردا یک تست دیگر از او گرفته خواهد شد تا وضعیتش برای دربی مشخص شود. با فیزیوتراپ تیم صحبت کردم و به من گفت که کوین بهتر شده ولی هنوز در وضعیت ۱۰۰ درصدی نیست.»

پپ در مورد وضعیت لروی سانه ستاره آلمانی تیمش که مدت هاست به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به دور از میادین است نیز پاسخ داد:

« شرایط سانه نسبت به قبل بسیار بهتر شده اما هنوز در فرم ۱۰۰ درصدی نیست. او برای اینکه بازی کند، باید به ۱۰۰ درصد آمادگی برسد. شاید یک بازی دیگر با تیم زیر ۲۳ ساله ها برای او مناسب و خوب باشد.»

پپ همچنین در مورد شرایط فیل فودن در تیم اول نیز گفت:

« او در فینال جام اتحادیه بهترین بازیکن زمین شد و این نشان می دهد که اگر با ماست، بی دلیل نیست. فیل شرایط خوبی دارد و آماده است تا در چالش های بزرگتر نیز سیتی را همراهی کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پپ گواردیولا پپ گواردیولا کوین دی بروین منچستر سیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی بعد از سال‌ها توانست به لیگ برتر صعود کند و به انتظار هواداران متعصف خود پایان دهد. آنها در مسیر جاه‌طلبی خود با قهرمانی در جام حذفی برای اولین‌بار در تاریخ در لیگ قهرمانان هم حاضر شدند.

اما در این فصل اوضاع متفاوتی را دنبال می‌کنند؛ نساجی در پایین جدول و یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود و طی پنج دیدار باقی‌مانده نیز چالش سختی برابر تیم‌های مطرح برای رسیدن به امتیازات بقا پیش رو خواهد داشت. یکی از این دیدارها که تنها ساعاتی به آن باقی مانده است، جدال با پرسپولیس تحت رهبری اوسمار ویرا است. تیمی که در این فصل شانه به شانه استقلال در کورس قهرمانی بوده و نمی‌خواهد این رقابت را به حریف واگذار کند.

با این حال هواداران متعصب نساجی چشم به معجزه و اتفاق ویژه‌ای دارند که حضورشان در فصل آتی لیگ برتر را تمدید کند و برای این اتفاق لحظه شماری کرده و نگرانی بزرگی را دنبال می‌کنند.

دیدار نساجی و پرسپولیس در فصل کاری مازندران از حیث کشاورزی دنبال می‌شود اما این مسئله نیز مانع از این نشده تا هواداران این تیم پیگیر شرایط تیم محبوب خود نباشند. یکی از تصاویر جذاب امروز به این عکس اختصاص دارد؛ جایی که یک کشاورز قائمشهری خوش ذوق در فصل شالیکاری، این طرح را با نشای برنج به نام نساجی کرده است.

????عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان