Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@16:09:43 GMT

بازی‌های مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۵۷۲۸

به گزارش مهر، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جمعه جلسه ای را با حضور کشورهای ایران، عراق و قطر در شهر دوحه برگزار کردند تا درباره بازی های ملی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا تصمیم گیری شود.

عصر امروز سایت «INA» عراق نوشت: «نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جمعه لغو تاریخ های قبلی برگزاری دور دوم انتخابی جام جهانی را به خاطر ویروس کرونا اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای تعیین زمان جدید با نشست هفته آینده (فردا شنبه) در امارات ادامه خواهد داشت.»

این سایت همچنین به نقل از نماینده AFC نوشت: «این تعویق به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گسترش می یابد.»

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تیم ملی فوتبال ایران روزهای هفتم و دوازدهم فروردین باید طبق برنامه به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود. ایران وضعیت مناسبی در جدول گروه سوم ندارد و با ۶ امتیاز بعد از عراق و بحرین در رده سوم قرار گرفته است.

صبح امروز ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران هم اعلام کرده بود که بازی با هنگ کنگ و کامبوج قطعا به تعویق می افتد و مسابقات تیم ملی ایران احتمالا شهریورماه برگزار می شود.

به گفته این مقام مسئول، درخواست ایران از AFC این بوده که ترتیب مسابقات تیم ملی در صورت تعویق مسابقات به هم نخورد. یعنی ایران به ترتیب با هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و سپس عراق دیدار داشته باشد.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است فردا هم نشستی با کشورهای امارات، عربستان و ازبکستان در شهر دبی برگزار و تصمیم نهایی خود را به صورت رسمی اعلام کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: انتخابی جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک