Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سالانه جوایز سینمایی بالیوود، معروف به اسکار سینمای هند، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌پندنت، مسئولان برگزاری جوایز بین‌المللی آکادمی فیلم هند در بیانیه‌ای اعلام کردند، به سبب افزایش نگرانی درباره شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت و ایمنی مخاطبان و به‌طور کلی جامعه، مدیریت این جوایز و سهامداران در نهایت تصمیم به تعویق انداختن این جوایز گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مراسم اعطای جوایز سالانه آکادمی فیلم هند (iifa awards) قرار بود آخر ماه مارس(۱۰ فروردین) برگزار شود و تاریخ جدید این رویداد سینمایی در اولین فرصت اعلام می‌شود. 

مراسم جوایز آکادمی فیلم هند تنها یکی از رویدادهای سینمایی است که تاکنون به سبب شیوع ویروس کرونا تاریخ برگزاری خود را به زمان دیگری موکول کرده است. پیش از این جشنواره مستند تسالونیکی در یونان، جشنواره فیلم هنگ‌کنگ، جشنواره فیلم «شرق دور» در ایتالیا، اولین جشنواره فیلم «دریای سرخ» در عربستان سعودی، MipTV که بازار محصولات تلویزیونی در کن، سومین دوره جشنواره سریال‌های تلویزیونی (CannesSeries) در فرانسه و ... نیز تاریخ برگزاری خود را در سال جاری تغییر داده‌اند. 

با این وجود مسئولان هفتاد و سومین دوره جشنواره کن تا به امروز بر روی برگزاری این رویداد مهم سینمایی در تاریخ اصلی تاکید و اعلام کرده‌اند تاکنون دلیلی برای عدم برگزاری جشنواره و بازار فیلم کن نمی‌بینند. 

لینک کوتاه: asriran.com/0030eG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هندوستان اسکار هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد


به گزارش خبرگزاری صد و سیما، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری