Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.


بروزرسانی جدید توئیتر برای اندروید امروز منتشر می‌شود

توئیتر اعلام کرد که قابلیت قرار داده شده بر روی سیستم عامل‌های iOS را حالا پس از شش ماه بر روی گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ در بازار (تاریخ ۱۵ اسفند) + جدول

قیمت لپ‌تاپ‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۱۵ اسفند ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

ویروس کرونا کارمندان آمازون را نیز مبتلا کرد

علی‌رغم تلاش بیش از حد آمازون برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، کارمندان این شرکت در ایتالیا و سیاتل به ویروس کرونا مبتلا شدند.

سرویس ویدیویی هولو به پلی استیشن می‌آید

پس از اتمام فعالیت سرویس PlayStation Vue، شرکت سونی تصمیم گرفت تا از برنامه‌های قدرتمندتر دعوت کند تا در برنامه او حضور داشته باشند.

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۱۶ اسفند)

تصاویر پس‌زمینه ۱۶ اسفند را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

نتایج چشم گیر نسل بعدی کارت گرافیک‌های شرکت انویدیا

به تازگی شرکت انویدیا نتایج عملکرد نسل بعدی کارت گرافیک‌های خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد نسل بعدی کارت گرافیک‌های این شرکت ۶ برابر سریع‌تر از نسل فعلی هستند.

دوربین ۴ گانه و پشتیبانی از اینترنت ۵G در آیفون ۱۲

یکی از وب سایت‌های معتبر فعال در صنعت گوشی، برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی آیفون ۱۲ را اعلام کرد.

شرکت پل‌استار راه جدیدی را در صنعت خودروسازی آغاز کرد

یکی از شرکت‌های زیر مجموعه ولوو با ساخت خودرویی مناسب برای محیط زیست توانست تعریف جدیدی برای خودروسازان به نمایش بگذارد.

آمازون سرعت ارسال کالاها برای خریداران را افزایش داد

شرکت آمازون با ایجاد انبارهای محلی در مناطق مختلف سعی دارد تا سرعت ارسال محصولات خریداری شده را چند ساعت کاهش دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین