Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود سبب شد تا کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال از این باشگاه بخواهد لایحه دفاعی خود را ارسال کند.

از این رو بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز پس از دریافت دلایل شکایت کالدرون اقدام به نوشتن دفاعیات خود شد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز عصر امروز جلسه ای ویژه با مهدی خواجه وند معوان حقوقی و امیر حسین مدیر بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد تا درباره لایحه دفاعی به جمع بندی رسیده و آن را به فیفا ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست در خصوص سایر پرونده های حقوقی جاری پرسپولیس در فیفا نیز بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری مهر، پیش از این اقدام به انتشار جزئیات قرارداد باورنکردنی گابریل کالدرون با باشگاه پرسپولیس کرده بود.

کد خبر 4871663 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاریفرد تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با رأی موافق اعضا، طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف ساخت و تکمیل طرح فرودگاه قم در زمین‌های طرلاب به تصویب رسید.

با این مصوبه ۲۶۵۰ هکتار زمین به منطقه ویژه سلفچگان الحاق خواهد شد.

استاندار هم در این جلسه از اقدامات عملی برای به سرانجام رساندن طرح ساخت فرودگاه قم خبر داد و گفت: در حال تعیین مشاور طرح و مذاکره با سرمایه گذاران برای از سر گیری ساخت فرودگاه قم هستیم.

آقایان ذوالنور و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم از مصوبه مجلس برای تخصیص اعتبار به زیرساخت‌های فرودگاه قم در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر دادند و با تأکید بر تعیین سرمایه گذار دارای اهلیت گفتند در خصوص این طرح و در قالب وظایف نمایندگی پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح خواهیم بود.

الحاق ۳۳۸ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در شهر قوات دیگر مصوبه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی امروز بود.

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم