Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  جمالی پور استاندار در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: به منظور مقابله با کرونا ورود و‌خروج خودرو‌های غیر بومی ممنون است و کلیه ورودی‌های استان بسته می‌شود.

جمالی پور افزود: به مدت یک هفته همه هتل‌ها، اقامت اه‌ها و برنامه‌های عید لغو می‌شود و نمیتوانیم میزبان مسافران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اماکن عمومی که تجمع بیش از ۱۰ نفر شکل بگیرد تعطیل است، گفت: امامزاده ها، مساجد و نماز جماعت تا یک‌هفته تعطیل می‌شود.

استاندار خطاب به مردم گفت: سطح آلودگی در استان و کشور بالاست و با خود مراقبتی باید پزشک خودتان باشید بویژه افراد مسن و سالمند در معرض تهدید جدی هستند.

جمالی پور گفت: باید فکر کنیم یک‌جنگ تمام عیار است با یک نفر آلوده ده‌ها نفر مبتلا می‌شوند.

او اضافه کرد: اگر بخواهیم ویروس کرونا را شکست دهیم باید همه مشارکت کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وضعیت قزوین به حالت قرمز و بحرانی درآمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم گفت: وضعیت استان به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا و ابتلا ۱۷۶ نفر از شهروندان به حالت قرمز و بحرانی درآمد.

نامدار افزود: جز‌ء ۱۰ استان آلوده کشور هستیم و باید هرگونه تجمع مردم را تعطیل و با اعمال محدودیت در ورودی‌های شهر به کنترل این بیماری کمک کنیم.

او اضافه کرد: بیشترین موارد گزارش شده از مبتلایان به ویروس کرونا، افرادی هستند که در خارج از منزل آلوده شده اند و وارد منزل می‌شوند.

مرادی مدیر کل امنیتی و انتظامی استان افزود: علی رغم تذکرات داده شده متاسفانه برخی از صنوف به تذکرات توجه نمی‌کنند.

رئیس سازمان صمت بیان کرد: ۲۰ گروه بازرسی هر روز مشغول کارند و اقلام بهداشتی به مناطق دور دست هم ارسال شده است.

طاهرخانی شهردار قزوین هم در این جلسه خبر از تعطیلی دهکده طبیعت و آرامستان‌های قزوین داد.

بابایی مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی هم گفت: دو بیمارستان فعال داریم و بیمه‌ها در حال پرداخت است و تمدید اعتبار دفترچه نیاز نیست.

اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در زمینه آموزش‌های مجازی اقداماتی انجام داده ایم و با کمک وزارتخانه اعتبار بهداشتی دریافت کرده ایم و مدارس گند زدایی شده اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد