Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گلوبال نیوز، فرانسوا فیلیپ شامپین با سخنرانی در شهر لویو در اوکراین گفت: پلیس ملی کانادا یک افسر نظامی برای کمک به قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی اعزام کرده است.  

شامپین همچنین گفت که وی به رییس جمهوری و وزیر امور خارجه اوکراین برای جبران غرامت خانواده‌های کانادایی کشته شده در هواپیمای اوکراینی فشار می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش رسانه‌های کانادایی انتظار می‌رود شامپین با رئیس شرکت هواپیمایی اوکراین ملاقات کند، که طبق قوانین بین المللی موظف به پرداخت غرامت است، اما وزیر امور خارجه کانادا گفت که برنامه‌های فشرده سفر وی این دیدار را سخت کرده است.  

آندری شِوچِنکو سفیر اوکراین در اتاوا پیش از سفر وزیر امور خارجه کانادا به اوکراین اعلام کرد که کی‌یف آماده است به خانوادههای جان باختگان پرواز ۷۵۲ کمک کند تا از شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین غرامت دریافت کنند.  

شِوچِنکو در گفت‌وگویی اعلام کرد، دولت متبوعش مانعی در زمینه عمل به تعهدهای بین‌المللی هواپیمایی اوکراینی و پرداخت غرامت به خانواده قربانیان نمی‌بیند.  

سفیر اوکراین در کانادا همچنین خبر داد که هواپیمایی اوکراینی در پی دریافت غرامت کارکنان جان باخته خود از ایران است.  

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز، ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه از فرودگاه امام (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرد، ۶ دقیقه بعد به دلیل شلیک غیرعمد پدافند هوایی سپاه، در حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشیان آن جان باختند.  

برچسب‌ها اوکراین سقوط هواپیما اتاوا کانادا پروندهٔ خبری پیدا و پنهان سقوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما اتاوا کانادا اوکراین کانادا اوکراین اوکراین کانادا اوکراین کانادا اوکراین اوکراین اوکراین کانادا اوکراین اوکراین سقوط هواپیما اتاوا کانادا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد

وزارت دفاع ملی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور ۲.۱ میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع کانادا در این رابطه اعلام کرد: وزیر دفاع امروز اعلام کرد که کانادا ۲.۱ میلیون دلار را به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص خواهد داد. این اولین بار است که کانادا به طور مستقیم در تولید پهپادهای نظامی اوکراین مشارکن می‌کند. این کمک مالی در همکاری با انگلیس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند