Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کرمی نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده توسط شهرداری شهربابک عرضه اقامتگاه رسمی و غیررسمی به مسافران با عنوان کمپ مسافر که در محل باغ شهرداری در حال راه اندازی بود با هدف «پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا» لغو شد.

وی به اقدامات در حال انجام شهرداری که از ۵ روز گذشته شدت یافته است، اشاره کرد و بیان داشت:  اطلاع رسانی روش های جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس با نصب بنر و اطلاعیه در سطح شهر و فضای مجازی، اطلاع رسانی با شعار "من در خانه می مانم" و "نگران نیستیم_ پیشگیری میکنیم" و برگزاری مسابقه کرونائی در منزل از جمله فعالیت های ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی نیا تصریح کرد: از دیگر اقدامات موثر، گند زدایی و ضدعفونی اماکن شهری برای جلوگیری  از سرایت بیشتر این ویروس بوده است و همچنان ادامه دارد.

شهردار شهربابک  برپایی هر نوع چادر درسطح  شهر و بوستان های شهرستان را ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: اقدامات پیرایش شهری جهت افزایش احساس شادکامی روانی شهروندان شهربابک همچنان ادامه خواهد داشت.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهربابک پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهربابک ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهربابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • گره اندر گره
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال