Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از شهروندان چینی با انتشار ویدیوهایی با مضمون «قوی باش ایران، قوی باش چین» همبستگی خود را با ملت ایران برای مبارزه با ویروس کرونا اعلام کردند. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروهی از شهروندان چینی با انتشار ویدیوهایی کوتاه در فضای مجازی با هدف ابراز همبستگی و همراهی با ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا، شهروندان ایرانی را به ایستادگی در برابر این ویروس تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیوها که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چین در مقیاس گسترده منتشر شده، اقشار مختلف ملت چین با شعارهایی از جمله «قوی باش ایران، قوی باش چین» به زبان های فارسی و چینی، با مردم ایران ابراز همبستگی کرده اند.

این حرکت شهروندان چینی اقدامی در پاسخ به ابراز همدردی ایرانیان مقیم چین است که ماه گذشته با تهیه و انتشار ویدیوهایی کوتاه با عنوان «چین استقامت کن» و «ووهان استقامت کن» با مبتلایان به ویروس کرونا در چین ابراز همدلی کرده بودند.

4 میلیون یوان کمک نقدی مردم چین به ایران در 24 ساعتابتلا به ویروس کرونا تا 1 ماه آینده در ووهان چین به صفر می‌رسدگزارش|روند شیوع ویروس کرونا در چین چگونه کاهشی شد؟چین، کرونا و تحقق مفهوم جامعه انسانی با سرنوشت مشترکسومین محموله کمک‌های دولت چین و اولین محموله اهدایی یونیسف وارد تهران شدتجربیات چین در «قرنطینه شهر ووهان» برای جامعه جهانی قابل استفاده استاعلام آمادگی چین برای ارسال کمک‌های تخصصی بیشتر به ایران برای مبارزه با کروناچین: برای قدردانی از ایرانیان کیت تشخیص کرونا به ایران ارسال کردیم

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,87,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین ویروس کرونا اخبار چین شهروندان چینی ویروس کرونا قوی باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند