Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حزب رفاه ملی افغانستان طی بیانیه‌ای حمله تروریستی امروز -‌جمعه- در مراسم گرامیداشت شهید «عبدالعلی مزاری»،‌ از بنیان‌گذاران حزب وحدت اسلامی افغانستان را محکوم کرد. 

متن بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جنایتکاران و دشمنان مردم افغانستان فاجعه دیگری در کابل به وجود آوردند و در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری ده‌ها تن از مردم ما را به خاک و خون غوطه‌ور ساختند و غرب کابل مورد آماج حمله مسلحانه تروریست‌های مزدور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهید مزاری در غرب کابل را به شدت محکوم کرده و آن را جنایت آشکار علیه مردم افغانستان می‌داند.

آنهایی که اقدام به ترور و حمله مسلحانه علیه مردم بی‌دفاع در غرب کابل کردند، دشمنان افغانستان و انسانیت هستند.

حزب رفاه ملی افغانستان دست خارجی‌ها و نوکران و غلامان حلقه به گوش آنها را در این حمله تروریستی دخیل می‌داند و از دولت جمهوری اسلامی افغانستان و مسئولین امنیتی کشور می‌خواهند تلاش جدی در شناسایی و دستگیری عوامل و مسببان اصلی این حمله تروریستی کرده و از محمد اشرف غنی رئیس جمهور اسلامی افغانستان انتظار دارد برای تسلی خاطر خانواده‌های معظم شهدا و مجروحان این حادثه غم انگیز و دلخراش اقدام عاجل و لازم را در قسمت تداوی مجروحان و گرفتاری مجرمان و تروریست‌ها  انجام دهد، باشد که مرحمی بر زخم‌های آزرده مردم ما باشد.

حزب رفاه ملی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های معظم شهداء ابراز داشته و از خداوند بزرگ شفای عاجل برای مجروحان و زخمی‌های این جنایت هولناک مسئلت دارد.

با احترام

حزب رفاه ملی افغانستان

کابل جمعه ۱۶ حوت ۱۳۹۸.»

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب رفاه ملی افغانستان عبدالعلی مزاری حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی غرب کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

شهردار تهران گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره  قرارداد شهردای تهران با طرف چینی برای واردات خودروهای برقی گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. 

وی درباره همکاری شهرداری تهران با فراجا در پیاده‌سازی طرح نور خاطرنشان کرد:  ما براساس سیاست تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها،  به هر کسی که هر کاری در راستای خدمتش انجام می‌دهد در چارچوب وظایف‌مان کمک می‌کنیم. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم