Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحرینی از سازماندهی بیش از ۴۰ گروه مردمی و جهادی برای عفونت‌زدایی اماکن عمومی، مساجد، حسینیه‌‌ها و معابر شهری و مقابله با بیماری کرونا ویروس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خبر داد.

«حمید بحرینی» امروز (جمعه ۱۶ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت مولی‌الوحدین حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و روز مرد اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین فراگیری آن در سطح این منطقه طی فراخوانی از سوی مدیریت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند بیش از ۴۰ گروه مردمی و جهادی با مشارکت پایگاه‌های بسیج، هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برای عفونت‌زدایی اماکن عمومی، مساجد، حسینه‌ها و معابر شهری سازماندهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در این طرح بیش از ۳۰ دستگاه سمپاش بین گروه‌های مردمی و جهادی توزیع شده است افزود: همچنین مواد ضدعفونی به میزان مورد نیاز در اختیار بیش از ۳۰۰ مسجد و حسینه نیز قرار گرفته است.

 

وی به اجرای فاز اول این طرح اشاره کرد و اذعان داشت: بنا داریم فاز اول این طرح به مدت یک هفته ادامه داشته باشد و با تهیه مجدد مواد ضدعفونی فاز دوم این اقدامات و عملیات‌های عفونت‌زدایی را ادامه دهیم.

 

بحرینی ابراز کرد: کلیه این فعالیت‌ها و اقدامات برای ضدعفونی کلیه اماکن عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و معابر شهری با نظارت مستقیم ادارات بهداشت و درمان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس مواد ضد عفونی کننده کرونا ویروس ضد عفونی اماکن عمومی حسینیه ها معابر شهری مساجد مساجد آبادان و خرمشهر مردمی و جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، بیست و دوم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و یکم می‌سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۳ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه است.
اذان صبح فردا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ساعت ۴ و ۶ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۲ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر