Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی حسین رختیانی جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان اصلی نگهداری مواد محترقه، افزود: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان انتظار می رود با توجه به نزدیکی به پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال روی می دهد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را به شماره تلفن ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشخانه مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی مانه وسملقان بجنورد خراسان شمالی مانه وسملقان مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه