Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمود واعظی و شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر آذربایجان، در این تماس تلفنی درباره راههای تسریع در حل و فصل مشکلاتی که بر اثر بیماری کرونا، در مسیر ترانزیت کالا و حمل و نقل ریلی ، دریایی و زمینی میان دو کشور ایجاد شده، گفت و گو کردند.

در چارچوب این گفت و گو قرار شد که به سرعت و ظرف دو روز آینده، بر اساس پروتکل  بهداشت و سلامت که تدوین و آماده شده است، این مشکلات حل و فصل گردد و روند همکاری های تجاری و تزانزیتی مشترک تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در این گفت و گو همچنین از دستور رئیس جمهور کشورش برای اختصاص کالاهای مورد نیاز ایران برای مقابله با بیماری کرونا به ارزش 5 میلیون دلار خبر داد.

واعظی همچنین در تماس تلفنی با خانم "رخسار پِکجان" وزیر تجارت ترکیه درباره مشکلات کامیون های ترکیه ای که برای ورود به ایران در پشت مرزهای ترکمنستان مانده اند و همچنین حرکت کامیون های ایرانی در مرز ترکیه و بلغارستان برای بارگیری کالاهای فاسد شدنی در بندر مرسین، گفت و گو و تبادل نظر کرد.

در این گفت وگو قرار شد مشکلات آن گروه از کامیون های حامل مواد فاسد شدنی طی فردا حل و فصل شود و روند حمل و نقل و ترانزیت میان دو کشور نیز در چارچوب پروتکل بهداشت و سلامت تداوم یابد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس محمود واعظی جمهوری آذربایجان رئیس دفتر رئیس جمهور ویروس کرونا ویروس چینی کرونا کرونا ویروس گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه گفت‌وگو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی