Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر ممنوعیت برگزاری نماز جماعت در شهرستان‌های استان گفت: شرایط دورکاری کارمندان نیز در استان پس از جمع‌بندی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی امروز در ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی با اشاره به آخرین تصمیمات این جلسه اظهار کرد: مسافران بین‌شهری در خراسان شمالی باید فقط در پایانه‌های مسافربری پیاده و سوار شوند و تمامی آنها باید از طریق تب‌سنج، غربالگری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتوبوس مسافربری حق ورود به شهرها را ندارند و در شهرهای دارای کمربندی، از کنارگذرها استفاده کنند.

استاندار خراسان شمالی وضعیت فعلی کشور و استان را خاص توصیف کرد و افزود: مشکلات اجرایی تصمیمات اتخاذشده باید سریعاً رفع شود و نباید در اجرای آن‌ها تأخیر ایجاد شود.

وی در انتها از ابلاغ بخشنامه و جمع‌بندی دورکاری کارمندان استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت در تمامی شهرستان‌ها و ادارات ازاین‌پس ممنوع است.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی غربالگری نماز جماعت مسافران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی