Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال ایران بار دیگر در پرونده‌ای حقوقی در فیفا شکست خورد و حکمی سنگین علیه قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر کشورمان صادر شد که مایه شرمساری و تاسف است. با این حکم نگرانی بابت محکومیت در پرونده ویلموتس بلژیکی هم افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال ، امروز با صدور رأیی قابل پیش بینی، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت یک‌میلیون و ۵۵ هزار یورو به سرمربی سابق پرافتخار و کروات این باشگاه کرد تا مشخص شود برای مدیران ضعیف و بی تدبیر و بی کفایت فوتبال دولتی ایران عملکرد مربیان و بازیکنان خارجی مهم نیست و آنها با موفق ترین مربی خارجی شاغل در تاریخ لیگ برتر ایران نیز رفتاری شبیه مربیان درجه دو و ناکام دارند و برای شان آبرو و اعتبار فوتبال کشور در میادین و محافل جهانی و قاره ای اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این‌که برانکو ایوانکوویچ با سه بار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ، دو بار فتح سوپرجام و یک بار قهرمانی جام حذفی و همچنین رساندن پرسپولیس برای نخستین بار به فینال آسیا بدلیل عدم دریافت مطالباتش از تیم جدا شد، در پی حل مسالمت آمیز اختلاف بود و بارها تذکر داد که شکایتش را به فیفا می برد اما مدیران وقت باشگاه مدعی شدند که از مرد کروات غرامت هم خواهند گرفت و آنها نیز شکایت متقابلی علیه برانکو با اسنادی که در دست دارند، طرح خواهند کرد!

برانکو پس از پنج دور مذاکره مستقیم و غیرمستقیم با وکلا و نمایندگان پرسپولیس ، سرانجام یقین پیدا کرد که به پول و دستمزدش نخواهد رسید و به خاطر دریافت نکردن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. با وجود مذاکرات فراوان و البته پاسخ‌هایی که باشگاه پرسپولیس برای فیفا ارائه کرده بود، در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال، رای خود را در این‌باره صادر کرد.

بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس به پرداخت یک‌میلیون و ۵۵ هزار یورو و همین‌طور ۵ درصد سود دیرکرد به‌علاوه ۲۰ هزار فرانک بابت هزینه دادرسی محکوم شده است. این موضوع زمانی جدی می شود که بدانیم  پرسپولیسی‌ها در این اوضاع بسیار بحرانی اقتصاد ایران، ظرف ۳۰ روز آینده باید این مبلغ را پرداخت کنند. 

این پرونده که شاید جمعا بیش از ۲۰میلیاردتومان برای باشگاه پرهوادار پرسپولیس تمام شود، در کنار محکومیت نیم میلیون یورویی پرسپولیس در پرونده بودیمیر، می تواند پرسپولیس را به آسانی به لیگ دسته اول کشور بفرستد و در فصل جاری نیز موجب صدور حکم کسر امتیاز شود.

این محکومیت درحالی اعلام می شود که بزودی پرونده شکایت کالدرون و دستیارانش هم از راه می رسد و تقریبا می تواند با همین چند شکایت پرونده دوران طلایی پرسپولیس را بطور کامل بست و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در فصل آتی منتفی دانست. حکمی که گفته می شود طی ماههای آتی از سوی کنفدراسیون آسیا صادر خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام برانکو فیفا حکم کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!