Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: انتشار عکسی زیبا از علی کریمی؛ آرزوی عادل کلاه کج برای کریم باقری

مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن تیم ملی فوتبال کشور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از وجود یک میلیون دنبال کننده در صفحه اش خبر داد.

" ممنونم که تو روزا‌های خوب و بدم همیشه پشتم هستید و بهم لطف دارید "

یغما گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس ویدیویی از اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علی کریمی با انتشار کاریکاتوری در صفحه اینستاگرامی اش از سفر ایرانیان به شمال کشور در این روز‌ها و کمک به شیوع بیشتر کرونا در کشور گلایه کرد.

" دوستان لطفاً، این تعطیلات براى شمال رفتن نیست، به خودمون وهموطنمون رحم کنیم در خانه بمانیم "

گابریل کالدرون مربی آرژانتینی تیم فوتبال ایران در پست اینستاگرامی اش به کریم باقری انتخابش به عنوان دستیار سرمربی تیم پرسپولیس را تبریک گفت.

" به کریم باقری تبریک میگویم، در زمان مربیگری من در پرسپولیس حضور کریم کمک بزرگی بود و من مطمئن هستم شخصیت و منش او هم به پرسپولیس و هم به تیم ملی کمک خواهد کرد تا به اهدافشان برسند.
همچنین با مردم ایران در مبارزه با ویروس کرونا ابراز همدردی میکنم و اطمینان دارم در این مبارزه پیروز خواهند شد. "

جواد کاظمیان بازیکن فوتبال ایرانی با انتشار کاریکاتوری در صفحه اینستاگرامش برای روز‌های کودکی اش ابراز دلتنگی کرد.

" دلم این روز‌ها رو میخواد با داداشم مهدى
حیف که اون روزهاى خوب خیلى زود تموم شدن
با یه چشم به هم زدن همشون ویرون شدن
کاش بچه‌ها هیچ وقت بزرگ نشن "

کریم بنزما بازیکن باشگاه رئال مادرید پستی در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

عارف غلامی بازیکن تیم استقلال عکسی از خودش در اصفهان منتشر کرد و نوشت:

" بر دل نقش جهانش دیدم
نقشی از درد جهان من و توست

سلام و عرض ادب به مردم خوب اصفهان و سپاهانی‌های عزیز بنده خیلی زود متوجه اشتباهم بعد از بازی نیم فصل اول شده بودم و منتظر فرصتی برای پوزش طلبی بوده ام و تصمیم داشتم در بازی حذفی در ورزشگاه آزادی که لغو شد با دسته گلی به استقبال شما هواداران محترمِ سپاهان که همیشه بنده رو مورد احترام و حمایت قرارداده بودید بیایم و از اینجا از همه کسانی که ذره‌ای از بنده ناراحت هستند پوزش میخواهم و گذشته ام را همیشه به یاد دارم و شما همیشه در قلب من هستید. خانواده ام در این شهر زندگى میکنند و خاطرات و دوستان زیادی در این شهر دارم. من فقط به دلیل رفتار گذشته چندتا مسئول که حتى با بزرگان فوتبال اصفهان نیز همین رفتار را داشتند، خیلی ناراحت و عصبی بودم و هیچ توجیهی برای اشتباهم ندارم و نباید این موضوع را در زمین فوتبال بروز میدادم و به پاى شما اصفهانیای عزیز مینوشتم، چون هیچوقت غیر از خوبی از شما چیزی ندیدم دوستدار شما عارف غلامی "

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس با انتشار عکسی در اینستاگرام، جمله‌ای انگیزشی برای مخاطبانش نوشت.

" زندگی شاد غیر ممکن است
بهترین زندگی که بشر می‌تواند به دست آورد
زندگی شجاعانه است... "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران در فضای مجازی فوتبال ایران فوتبالیست ایرانی صفحه اینستاگرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن رأی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش‌های ابرازی علیه باشگاه‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز ۱۲ اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی، پاسخ استعلام به عمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۸۶ و ۱۱۳ مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده ۸۹ مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند و همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سو رفتار صورت گرفته مستند به مواد ۸۵ و ۱۱۷ مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل پور، محسن کاظمی، میلاد خانه ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می‌شوند.

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رئیس کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود

کد خبر 6099766

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی به پرسپولیس برگشت (عکس)
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود