Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، علی الغاوی، نماینده ائتلاف سائرون در پارلمان عراق با تاکید بر اهمیت توافق سیاسی احزاب این کشور در انتخاب نخست‌وزیر مقبول و غیرجنجالی گفت این ائتلاف از هر فردی که دارای شخصیتی مستقل و پاکدست باشد و بتواند کشور را از بحران فعلی عبور کرد، حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغاوی در مورد شخصیت محمد توفیق علاوی که این هفته از تشکیل کابینه جدید کناره‌گیری کرد، گفت: نخست‌وزیر مکلف بین فراکسیون‌ها مقبولیت خوبی داشت و عذرخواهی او از عدم تشکیل کابینه، زود اتفاق افتاد و به همین دلیل باعث پیچیده‌تر شدن صحنه سیاسی فعلی عراق شد.

نماینده عضو ائتلاف سائرون هرگونه گفت‌وگو بین این ائتلاف با رئیس جمهور بر سر انتخاب نخست ‌وزیر جدید را رد کرد و گفت که مواضع سائرون در رابطه با انتخاب شخصیت دارای تخصص و استقلالیت، ثابت لایتغیر است.

علی الغاوی از اقدام برخی گروه‌ها و احزاب سیاسی در طرح دوباره اسامی برخی از شخصیت‌هایی که قبلا رد شده بود، اظهار تعجب کرد و گفت فراکسیون‌ها باید از این کار دست بکشند؛ چرا که این گونه شخصیت‌ها از سوی مردم رد شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف سائرون پارلمان عراق مقتدی صدر تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد

به گزارش همشهری آنلاین، البخیتی با انتشار پیامی تأکید کرد: «در زمانی که یمن و شام (لبنان و سوریه) مشغول جنگ با دشمن صهیونیستی هستند، عربستان با حضور وزیر خارجه آمریکا، نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس را برگزار کرد تا ائتلاف عربی برای حمایت از امنیت اسرائیل تشکیل دهد.

کد خبر 848215 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان یمن و عربستان

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند