Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرهنگ صادقی پور گفت: افرادی که به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و محلول‌های بهداشتی و الکل طبی غیر بهداشتی مشغول بودند، دستگیر شدند. تاریخ انتشار: 00:00 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۳۶۴

سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بنابر اخبار مردمی در محدوده سعادت آباد و فرحزاد، افرادی اقدام به فروش مواد ضدعفونی کننده و محلول‌های بهداشتی و الکل طبی کرده که تیم عملیاتی پلیس در محل حاضر  و بررسی‌های اولیه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی دقیق و اطلاع از صحت اخبار، ماموران  با دریافت مجوز‌های لازم از مراجع قضایی، به خیابان لیاله در محدوده فرحزاد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: آیا کرونا ترافیک پایتخت را کمتر کرده است؟

سرهنگ صادقی پور اظهار کرد: در این محل مشخص شد دو نفر به صورت غیربهداشتی مشغول به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی حاوی الکی طبی، مواد ضدعفونی کننده و محلول‌های شوینده هستند.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک ادامه داد: ۲ متهم دستگیر شدند و از انبار آن‌ها ۳ هزار لیتر الکی طبی محلول ضدعفونی و شوینده غیربهداشتی کشف شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های بیشتر، ۲ انبار دیگر این افراد در جاده ساوه شناسایی شد. در این دو انبار ۱۷ هزار لیتر مواد شوینده و الکل طبی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این دو سوله، ۲ افغانی مشغول بسته بندی این اقلما بودند. وجود موش، سگ و کبوتر‌های فراوانی که در این محل حضور داشتند، نشان دهنده کاملا غیربهداشتی بودن این محلول‌ها و نوع بسته بندی‌های آن‌ها است.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک ادامه داد: در مجموع ۲۰ هزار لیتر الکل طبی و مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی از این انبار‌ها کشف شد. همچنین در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، وانت‌های بسیاری به این انبار‌ها مراجعه کردند که قصد انتقال این مواد غیربهداشتی به سایر نقاط شهر را داشتند که این افراد نیز دستگیر شدند؛ بنابراین تعداد دستگیری‌های این پرونده به ۸ نفر رسید.

سرهنگ صادقی پور اظهار کرد: از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان غذا ودارو برای بررسی‌های بیشتر در این خصوص دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس کرونا مواد ضدعفونی کننده دستگیر شدند هزار لیتر صادقی پور الکل طبی محلول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حسین اصلاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه محیط‌بانان این شهرستان برای حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی در مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست رصد و پایش ۲۴ ساعته دارند، اظهار کرد: طی گشت زنی در منطقه حفاظت‌شده قرچغه خودرویی در مسیر شکارگاه‌ها مورد رصد قرار گرفت که مأموران مجبور به بیتوته ۴۸ ساعته برای دستگیری در این منطقه شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان تصریح کرد: نیروهای محیط‌بانی این شهرستان طی گشت زنی در این منطقه حفاظت‌شده ۲ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند و به همراه آنان یک عدد سلاح دوربین‌دار، ۹ تیر این اسلحه و یک عدد دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه شکارچیان قبل از هرگونه شکار و آسیب به محیط‌زیست با دستور مقام قضائی دستگیر و تحویل شدند.

اصلاحی ادامه داد: بخشی از منطقه حفاظت‌شده قرچغه در خراسان شمالی قرارگرفته که متأسفانه هر دو پرونده اخیر دستگیری شکارچیان از روستایی در خراسان شمالی که در حاشیه این منطقه قرار دارد بوده است.

کد خبر 6092035

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد