Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پاکدشت بر ادامه دار بودن روند آموزش مجازی در کشور تاکید و تصریح کرد: برنامه‌های درسی از طریق تلویزیون اولین تجربه نظام آموزشی کشور است که امیدواریم که ادامه پیدا کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد قمی، نماینده مردم پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در خصوص آموزش‌های مجازی و تاثیر آن بر سلامت دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه انتقال ویروس کرونا از فردی به فرد دیگر وجود دارد و امکان سرایت این ویروس به دانش‌آموزان بالاست حضور آن‌ها در چنین شرایطی در مدارس درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آموزش نباید در کشور تعطیل شود، ادامه داد: به همین منظور می‌توانیم از آموزش های مکمل که در روزهای اخیر در شبکه آموزش پخش می‌شود استفاده کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر ادامه‌دار بودن روند آموزش مجازی در کشور تاکید و تصریح کرد: برنامه‌های درسی از طریق تلویزیون اولین تجربه نظام آموزشی کشور است که امیدواریم که ادامه پیدا کند.

نماینده مردم پاکدشت با اشاره به اینکه آموزش از راه دور مانند همه موضوعات می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد گفت: باید توجه داشت که عقب‌ماندگی درسی دانش‌آموزان با آموزش مجازی تا حدودی جبران می‌شود.

او به نقش والدین در فراگیری دانش فرزندان‌شان در محیط دور از مدرسه تاکید کرد و افزود: پدر و مادران می‌توانند نقش معلم را ایفا کنند، و با زمان بندی درست و برنامه ریزی دانش آموزان خود را به فراگیری دانش از این طریق دعوت کنند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود به رعایت نکات بهداشتی خانواده تاکید کرد و گفت: درست است که متصدی آموزش نکات سلامت در شرایط کنونی وزارت بهداشت است اما والدین نیز می‌توانند از نکات بهداشتی آموزشی که از طریق تلویزیون پخش می‌شود استفاده کرده و آن را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش مجازی مجلس شورای اسلامی پاکدشت محمد قمی دانش آموزان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت