Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@09:52:44 GMT

مسکو علیه کرونا "وضعیت قرمز" اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۷۳۸۵

صراط:

مقامات مسکو برای جلوگیری از گسترش کرونا ویروس در این شهر "وضعیت قرمز" اعلام کردند.

به گزارش ایسنا در مطلبی که در وبسایت شهردار مسکو منتشر شده، آمده است، آن دسته از شهروندان روسیه که از چین، کره جنوبی، ایران، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا و دیگر کشور‌هایی که نشانه‌هایی از گسترش کروناویروس داشته‌اند، به این کشور بازمی‌گردند باید خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری رویترز، این مطلب افزوده است که این به آن معناست که نباید به سر کار بروند یا در کلاس حاضر شوند.

مسکو با جمعیتی بیش از ۱۲ میلیون تن همچنین تدابیر خود را برای بررسی افرادی که از کشور‌های گرفتار به کروناویروس می‌آیند، افزایش داده و مراکز اورژانس آن به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

روسیه هنوز موردی از ابتلا به این ویروس را گزارش نکرده است، اما شش فرد را که در کشور‌هایی دیگر دچار این بیماری شده بودند، مورد درمان قرار داده است.

مقامات این کشور هم‌اکنون در حال جلوگیری از شیوع این بیماری با لغو برخی از پرواز‌های بین‌المللی و توصیه به شهروندان خود برای عدم سفر به کشور‌های دیگر هستند.

روسیه همچنین نشست انجمن بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ را که قرار بود اوایل ماه ژوئن برگزار شود، لغو کرد.

شهردار مسکو در این باره نوشته است، این شهر به سختی خواهد توانست به طور کامل از کروناویروس جلوگیری کند و نمی‌تواند در حال حاضر فعالیت‌های کاری را محدود کند.

وی افزود: میلیون‌ها تن در این شهر کار می‌کنند. این اقدام تاثیری منفی بر اقتصاد و رفاه شهروندان خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مقامات مسکو کرونا ویروس وضعیت قرمز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، براساس اعلام کاخ کرملین، تجهیزات و تسلیحاتی که ارتش روسیه در جریان جنگ بیش از ۲ ساله با اوکراین، به غنیمت گرفته است، در نمایشگاه «پوکلونایا هیل/ تپه تسلیم» در مسکو به نمایش درآمد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، گفت که انتظار می‌رود مردم علاقه و اشتیاق وافری به این نمایشگاه نشان دهند زیرا آنها باید با چشمان خود نظاره‌گر تجهیزات مغلوب دشمن باشند.

این نمایشگاه در «ویکتوری پارک» پوکلونایا هیل که مقابل موزه «ویکتوری» قرار دارد، برپا شده و در آن تسلیحات ۱۲ کشور شامل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ترکیه، سوئد، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، فنلاند، استرالیا، اتریش و اوکراین به نمایش درآمده است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه ۳۱ واحد تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند. در بین این تجهیزات تانک لئوپارد ۲A۶ و زره‌پوش پیاده‌نظام «ماردر» آلمان، زره‌پوش «بردلی» آمریکا، نفربر زرهی M۱۱۳ APC و .. به چشم می‌خورد.

کد خبر 6094115

دیگر خبرها

  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه