Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور وزن 91 کیلوگرم ایران به جمع ۸ نفر برتر راه یافت.

مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه آغاز شده است. در این رقابت‎ها، 151 بوکسور از 35 کشور در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

در وزن 91 کیلوگرم طوفان شریفی به مصاف هان نماینده چین رفت و در سه راند متوالی به برتری رسید. طوفان با ضربات چپ راست دقیق خود بارها صورت بوکسور چینی را مورد اصابت قرار داد و در نهایت برنده میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بوکسور جوان در مرحله بعد با بوکسور ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در 91+کیلوگرم هم ایمان رمضان‌پور با آی مای تی از چین روی رینگ رفت و با قبول شکست در این مبارزه از دور رقابتها کنار رفت.

در بازی‌های نوبت صبح هم سجاد کاظم‌زاده با قبول شکست مقابل بوکسوری از ساموآ از این رقابتها حذف شد.

تیم ملی ایران با 8 بوکسور در این رویداد حضور یافته است. امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، بوکسورهای ایران در این مسابقات هستند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی ایران است و همایون امیری و غلامرضا کریمی هم به‌عنوان مربی حضور دارند./ سایت رسمی فدراسیون بوکس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا