Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:37:50 GMT

بهترین راه برای در امان ماندن از بیماری کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۷۵۷۱

بهترین راه برای در امان ماندن از بیماری کرونا

ستاد ملی مبارزه با کرونا طی یک اطلاعیه از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در خانه بمانند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ستاد ملی مبارزه با کرونا طی یک اطلاعیه از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در خانه بمانند.

اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا به شرح زیر است:

مردم شریف و عزیز ایران

ضمن تشکر از همکاری‌های گسترده مردم شریف و وظیفه شناس ایران، در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با هدف پیشگیری حداکثری از شیوع بیماری، حفظ جان شهروندان و حضور مردم عزیزمان در منزل، اقدام به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های کشور نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بر اساس اطلاعات پلیس راه کشور، تردد در برخی از محور‌های استان‌های شمالی کشور، که از آلودگی بیشتری برخوردار است، رو به افزایش بوده و این موضوع می‌تواند قطعا باعث آلودگی بیشتر شده و نگرانی جدی برای خانواده‌ها ایجاد نماید؛ لذا اکیداً از همه ملت عزیز و فهیم کشورمان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، بطور جدی از مسافرت پرهیز نمایند.

بهترین راه این است که در خانه بمانید تا از بیماری کرونا در امان باشید. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابتلا به کرونا شیوع کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران ستاد ملی مبارزه بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد اصغری مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور، با اعلام این خبر گفت: به منظور تدقیق نقطه‌نظرات سیاستی درباره زبان و ادبیات فارسی، جدیدترین گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور به تحلیل داده‌ها و گزاره‌های سیاستی در این حوزه اختصاص یافته است.

مدیر مرکز رصد فرهنگی کشور افزود: در گزارش "درآمدی بر سیاست‌گذاری زبان و ادبیات فارسی" به مساله سیاست‌گذاری زبانی در گستره ملی و فراملی پرداخته شده است.

اصغری گفت: این گزارش در تلاش است تا با نگاهی آسیب‌شناسانه به سیاست‌پژوهی در این عرصه بپردازد و ضمن تلاش برای اجتناب از بزرگنمایی و اسطوره‌پردازی، نگاهی واقع‌بینانه به مساله زبان داشته باشد.

وی افزود: داده‌ها نشان می‌دهد که اکثریت ایرانیان ارتباط چندانی با شعر و ادبیات فارسی ندارند و بیش از دو سوم از افراد بالای ۱۸ سال، هیچ برنامه‌ای برای خواندن شعر و ادبیات فارسی ندارند. همچنین چیزی حدود یک سوم از مردم در تعاملات و گفتگو‌های روزمره مجازی از شعر و ضرب‌المثل فارسی استفاده می‌کنند.

مدیر مرکز رصد گفت: بر اساس یافته‌های یک نظرسنجی ملی، بیش از ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند، این درحالی‌ست که تنها ۱۴ درصد از مردم ایران شاهنامه دارند؛ این نشان از جایگاه بالاتر شعر و اندیشه حافظ در فرهنگ عمومی ایرانیان دارد.

اصغری افزود: در این گزارش رصدی، به پیشینه سیاست‌گذاری زبان فارسی در ایران، بازیگران و اسناد سیاستی این حوزه، تجربیات جهانی و سیاست‌گذاری در کشور‌های دیگر، آسیب‌شناسی سیاست‌های زبانی جمهوری اسلامی و در نهایت ارائه سرفصل‌هایی برای ارتقاء و اصلاح سیاست‌های ملی و فراملی در حوزه زبان و ادبیات فارسی پرداخته شده است.

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران