Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:53:04 GMT

تنفر پسر "وودی آلن" از پدر و خاطراتش

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۷۶۷۳

تنفر پسر 'وودی آلن' از پدر و خاطراتش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رونان فارو فرزند وودی آلن کمدین مشهور٬ ارتباط کاری خود را با انتشارات هاچت به این دلیل که کتاب خاطرات پدرش وودی آلن را بدون بازبینی و تأیید صحت محتوای آن منتشر کرده است قطع می‌کند.

انتشارات هاچت اعلام کرده که یک سال پیش این خاطرات را به دست آورده است و هفتم آوریل نیز این کتاب را روانه بازار نشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب حاوی گزارشی جامع از خاطرات کار حرفه‌ای٬ زندگی شخصی و مسائل پیش آمده برای وودی آلن کمدین و فیلمساز شهیر هالیوودی در سینما٬ تلویزیون٬ رسانه‌ها و نشر است. آلن یکی از متهمین تجاوز و آزار جنسی در هالیوود است.

همین انتشارات هاچت اکتبر سال گذشته کتاب «گرفتن و کشتن» را از رونان فارو منتشر کرد. این کتاب به موضوع تجاوز‌های گسترده در هالیوود از هاروی واینستاین تا پدرش وودی آلن می‌پردازد.

فارو پسر آلن در سال ۲۰۱۷ به خاطر نوشتن گزارشی با موضوع تجاوز‌های جنسی هاروی واینستاین در نیویورکر موفق به کسب جایزه ادبی پولیتزر شد.

دیلن فارو خواهر رونان فارو در این مورد گفت: انتشارات هاچت با این کار به برادرم خیانت کرد، چون رونان گزارشی شجاعانه و واقعی از تجاوز‌های جنسی مردان قدرتمند هالیوودی است و هاچت کتاب خاطرات آلن را بدون بررسی صحت محتوای آن چاپ کرده است.

رونان همچنین در گزارش خود می‌نویسد که پس از انتشار کتابش با عنوان «گرفتن و کشتن» که به مسئله تجاوز‌های قدرتمندان هالیوودی پرداخته٬ از سوی واینستاین و وودی آلن مشکلات جدی و دردسر‌هایی برایش پیش آمده است.

پس از اتهام آزار جنسی وودی آلن به دختر خوانده ۷ ساله‌اش (دیلن فارو) در سال ۱۹۹۲ هیچ انتشاراتی حاضر به نشر کتاب خاطرات او نشد حالا هاچت کتاب خاطرات وودی آلن را آن هم بدون بازبینی و اطمینان از صحت محتوای آن منتشر می‌کند.

دیلن فارو خواهر رونان می‌گوید: انتشار این کتاب بیشترین آسیب را به برادرم رونان و به قربانیان تجاوز در هالیوود و به‌ویژه آن‌ها که توسط وودی آلن مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند خواهد زد. انتشارات هاچت نشان داد که کاملاً غیرحرفه‌ای عمل می‌کند و کوچکترین وظیفه اخلاقی و انسانی در قبال قربانیان تجاوز قائل نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمدین معروف وودی آلن هالیوود کتاب خاطرات وودی آلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا

دوران تحصیل پر از خاطرات تلخ و شیرینی است که می‌تواند درس‌آموز باشد؛ این شاید ساده‌ترین تعریف از واژه‌ مدرسه به‌شمار رود، اما واقعیت این است که هرکدام از ما یک یادآوری منحصربه‌فرد از دوران مدرسه در ذهنمان داریم؛ «روایت هر یک از ما» به بازگویی همین خاطرات می‌پردازد، با این تفاوت که روایت‌های پیش‌رو خاطراتی واقعی از دوران تحصیل است.

دریافت 91 MB

خبرنگار: جهانگیر داداش‌زاده، فرگاه افشار / تصویربردار: مجتبی هادوی / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی 

دیگر خبرها

  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران