Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: با خدمت به مردم آن‌ها را به انقلاب اسلامی امیدوارتر کنید تا در اعتقادات و دینشان پایدارتر شوند.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در دیداری که مدیر کل کمیته امداد استان یزد و جمعی از مسئولان این نهاد در سالروز تأسیس این نهاد مردمی با ایشان داشتند، گفت: با خدمت به مردم آن‌ها را به انقلاب اسلامی امیدوارتر کنید تا در اعتقادات و دینشان پایدارتر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترحم بر بندگان خدا و نگاه ویژه به مردم بی‌بضاعت و نیازمند یکی از عوامل مهم در بقای انقلاب اسلامی است، بنابراین از خدمت گذاری به آن‌ها غافل نشوید و راهکاری برای رفع مشکلات و نیازهای آنان پیدا کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان، گفت: فعالیت‌های کمیته امداد در خدمت به محرومان، بقای انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند، هرچقدر به بندگان خدا بیشتر کمک کنید، خداوند در مقابل جبران می‌کند.

وی تصریح کرد: درراه خدمت به بندگان خدا احساس خستگی نکنید و با روی گشاده و اخلاق نیکو با آن‌ها برخورد کنید، کمک به نیازمندان موجب برکت عمر وزندگی و رضایت خداوند است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، آیت‌الله ناصری با اشاره به اهمیت ویژه‌ای که حضرت امام خمینی (ره) برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند آبرومند داشتند، در پایان گفت: به فکر خانواده‌هایی که آبرومندند و زندگی آنان به علت شرایط خاص اقتصادی به‌سختی می‌گذرد، باشید و برای شناسایی این خانواده‌ها برنامه‌ریزی کنید و با حفظ عزت‌نفس به آن‌ها کمک کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد امام جمعه يزد انقلاب اسلامي ايران خدمت رسانی به مردم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود