Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@09:40:35 GMT

دیدارهای تیم ملی فوتبال لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۷۹۳۸

دیدارهای تیم ملی فوتبال لغو شد

در نشست نمایندگان ایران، قطر، عراق با مسوولان فدراسیون بین‌الملی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره کهن موافقت شد.

نشست نمایندگان ایران، قطر، عراق با مسوولان فدراسیون بین‌الملی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره برگزاری یا تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا در دوحه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص، سایت «الکره العراقیه» نوشت: نمایندگان شرکت کننده در این نشست برای تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر گسترش بیماری ویروس کرونا موافقت کردند.

همچنین در نشست فوق بازی دوستانه عراق و اردن لغو شد.

پژمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت یکی از حاضرین در جلسه بود.

قرار است روز یکشنبه ۱۸ اسفند در دبی نشست دیگری با حضور نمایندگان کشورهای  عربستان، امارات و ازبکستان برگزار و تصمیم نهایی درباره لغو دیدارهای این تیم‌ها در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گرفته شود.

 ایرنا

برچسب ها: تیم ملی ، کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود