Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ثامن الحجج(ع) شهرستان آران و بیدگل با دستور وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با تشریح اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: طی پیگیری های صورت گرفته با وزیر بهداشت و معاونان وی، با اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: با تخصیص این اعتبار، بخشی از تجهیزات بیمارستان های منطقه کاشان و آران و بیدگل از جمله تخت آی سی یو، ۱۰ دستگاه ونتیلاتور، برانکارد و الکتروشوک برای بیمارستان‌های منطقه کاشان و آران و بیدگل تامین و تا اوایل هفته آینده منتقل خواهد شد.

 

ساداتی نژاد افزود: همچنین با دستور وزیر بهداشت ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ثامن شهرستان آران‌ و بیدگل تخصیص داده شد.

 

وی با اشاره به پیشرفت ۹۶ درصدی این پروژه بیمارستانی تصریح کرد: با تخصیص این میزان اعتبار ، این پروژه ۱۰۰ تختخوابی می تواند طی دو هفته آینده برای کمک به بیماران به بهره برداری برسد.

 

پروژه بیمارستانی ثامن الحجج (ع) در سال ۱۳۸۹ به تصویب هیئت وزیران رسیده و با عقد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و موسسه خیریه صالحون و حمایت خیرین سلامت منطقه، عملیات ساختمانی آن در سال ۹۰ آغاز شد.

 

این پروژه در دولت یازدهم در زمره پروژه توسعه ۲۱ هزار تختخواب به بیمارستان های کشور مورد حمایت وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت ./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثامن الحجج ساداتی نژاد موسسه ثامن الحجج شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بیمارستان اصفهان کاشان و آران و بیدگل میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است