Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@14:58:40 GMT

زمان ثبت‌نام مرحله‌ی دوم «طرح ملی مسکن»

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۸۲۷۸

به گزارش فارس، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن شنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۱۰ صبح در ۵ استان البرز؛ اصفهان؛ اردبیل؛ آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی آغاز شود.

ثبت نام در این مرحله ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۹۸/۱۲/۱۸ پایان خواهد یافت.

متقاضیان مرحله دوم طرح ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند و پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، متقاضیان نهایی مطابق ظرفیت احصاء شده برای هر شهر، از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

 لازم به ذکر است که متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح ملی مسکن قرار می‌گیرند.

منبع: الف

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان